stacje: 440
|
wilgotność |
Ałmaty Port lotniczy (851 m, Kazachstan) |
65 % |
Abha (2093 m, Arabia Saudyjska) |
80 % |
Abu Samra (8 m, Katar) |
48 % |
Abu Zabi Bateen, Lotnisko (5 m, Zjednoczone Emiraty Arabskie) |
60 % |
Ad-Dammam Port lotniczy (12 m, Arabia Saudyjska) |
55 % |
Ahmadabad Port lotniczy (55 m, Indie) |
30 % |
Ahwaz Port lotniczy (22 m, Iran) |
80 % |
Akaba Port lotniczy (51 m, Jordania) |
35 % |
Akita Port lotniczy (96 m, Japonia) |
60 % |
Aktobe Port lotniczy (219 m, Kazachstan) |
55 % |
Al Ahsa, Lotnisko (178 m, Arabia Saudyjska) |
35 % |
Al-Baha (1652 m, Arabia Saudyjska) |
35 % |
Al-Kajsuma Port lotniczy (358 m, Arabia Saudyjska) |
35 % |
Al-Wadżh Port lotniczy (24 m, Arabia Saudyjska) |
30 % |
Aleppo Port lotniczy (384 m, Syria) |
65 % |
Alula (624 m, Arabia Saudyjska) |
25 % |
Amahai (10 m, Indonezja) |
75 % |
Amami Port lotniczy (7 m, Japonia) |
65 % |
Amritsar Port lotniczy (234 m, Indie) |
50 % |
Andong (141 m, Korea Południowa) |
33 % |
Anuradhapura Port lotniczy (89 m, Sri Lanka) |
64 % |
Ar-Ruwajs (6 m, Katar) |
63 % |
Arar Port lotniczy (549 m, Arabia Saudyjska) |
30 % |
Ardabil Port lotniczy (1315 m, Iran) |
70 % |
As-Sulajmanijja (843 m, Irak) |
95 % |
Astana (350 m, Kazachstan) |
75 % |
Aszchabad (210 m, Turkmenistan) |
35 % |
Aszkelon (6 m, Izrael) |
71 % |
At-Ta'if Port lotniczy (1453 m, Arabia Saudyjska) |
40 % |
Atyrau Port lotniczy (-21 m, Kazachstan) |
45 % |
Az-Zahran Port lotniczy (17 m, Arabia Saudyjska) |
70 % |
Bahrajn Int., Lotnisko (2 m, Bahrajn) |
55 % |
Balikpapan/Sepinggan (3 m, Indonezja) |
70 % |
Bandar Seri Begawan Port lotniczy (15 m, Brunei) |
65 % |
Bandar-e Abbas Port lotniczy (10 m, Iran) |
85 % |
Bandar-e Lenge (14 m, Iran) |
80 % |
Bandar-e Mahszahr Port lotniczy (2 m, Iran) |
80 % |
Bangkok Port lotniczy (12 m, Tajlandia) |
40 % |
Basra (2 m, Irak) |
55 % |
Batumi (32 m, Gruzja) |
30 % |
Beer Szewa (280 m, Izrael) |
58 % |
Bet Dagan (35 m, Izrael) |
68 % |
Biak, Lotnisko (11 m, Indonezja) |
90 % |
Bintulu Port lotniczy (5 m, Malezja) |
90 % |
Birdżand (1491 m, Iran) |
60 % |
Bisza Port lotniczy (1162 m, Arabia Saudyjska) |
40 % |
Bombaj/Santacruz, Lotnisko (14 m, Indie) |
75 % |
Boryeong (19 m, Korea Południowa) |
51 % |
Buchara (226 m, Uzbekistan) |
45 % |
Bukchuncheon (97 m, Korea Południowa) |
33 % |
Buszehr Port lotniczy (19 m, Iran) |
70 % |
Butterworth Port lotniczy (4 m, Malezja) |
60 % |
Chōfu Airport (44 m, Japonia) |
50 % |
Chamis Muszajt Port lotniczy (2056 m, Arabia Saudyjska) |
60 % |
Changchun (238 m, Chiny) |
40 % |
Changsha Port lotniczy (68 m, Chiny) |
90 % |
Chark (3 m, Iran) |
85 % |
Chbar Mon municipality (27 m, Kambodża) |
1 % |
Cheonan (22 m, Korea Południowa) |
32 % |
Cheongju (59 m, Korea Południowa) |
36 % |
Cheongju Port lotniczy (60 m, Korea Południowa) |
45 % |
Cheorwon (155 m, Korea Południowa) |
35 % |
Chinhae (222 m, Korea Południowa) |
34 % |
Chitose (30 m, Japonia) |
85 % |
Chongqing (260 m, Chiny) |
60 % |
Chorramabad Port lotniczy (1155 m, Iran) |
70 % |
Chuncheon (75 m, Korea Południowa) |
62 % |
Chuncheon (78 m, Korea Południowa) |
30 % |
Chupungnyeong (245 m, Korea Południowa) |
35 % |
Clarkfield Pampanga Int (146 m, Filipiny) |
50 % |
Czedżu (23 m, Korea Południowa) |
48 % |
Dżafna (3 m, Sri Lanka) |
79 % |
Dżask (5 m, Iran) |
70 % |
Daegu (59 m, Korea Południowa) |
34 % |
Daegwallyeong (844 m, Korea Południowa) |
50 % |
Daejeon (72 m, Korea Południowa) |
30 % |
Dalian Port lotniczy (32 m, Chiny) |
35 % |
Damaszek, Lotnisko (609 m, Syria) |
60 % |
Dejrestan Port lotniczy (12 m, Iran) |
95 % |
Doha Port lotniczy (10 m, Katar) |
55 % |
Dongducheon (112 m, Korea Południowa) |
31 % |
Donghae Radar (37 m, Korea Południowa) |
72 % |
Dubaj, Lotnisko (5 m, Zjednoczone Emiraty Arabskie) |
75 % |
Duchan (5 m, Katar) |
51 % |
Dumaguete (8 m, Filipiny) |
60 % |
Fak-fak (141 m, Indonezja) |
80 % |
Fasa (1288 m, Iran) |
65 % |
Fort-Szewczenko (-25 m, Kazachstan) |
40 % |
Fudżajra (28 m, Zjednoczone Emiraty Arabskie) |
55 % |
Fukue Airport (80 m, Japonia) |
60 % |
Fukuoka Port lotniczy (15 m, Japonia) |
60 % |
Fuzhou (85 m, Chiny) |
75 % |
Gach Saran Du Gunbadan (699 m, Iran) |
70 % |
Gandża Port lotniczy (330 m, Azerbejdżan) |
70 % |
Gangneung (26 m, Korea Południowa) |
61 % |
Gauhati, Lotnisko (54 m, Indie) |
80 % |
Gimhae Port lotniczy (5 m, Korea Południowa) |
45 % |
Gochang (56 m, Korea Południowa) |
41 % |
Gorgan (155 m, Iran) |
80 % |
Gosan (73 m, Korea Południowa) |
69 % |
Guilin (166 m, Chiny) |
95 % |
Guiyang (1074 m, Chiny) |
65 % |
Gumi (48 m, Korea Południowa) |
34 % |
Gunsan (31 m, Korea Południowa) |
56 % |
Guriat, Lotnisko (504 m, Arabia Saudyjska) |
35 % |
Gwangju (74 m, Korea Południowa) |
41 % |
Ha'il Port lotniczy (1002 m, Arabia Saudyjska) |
65 % |
Hadera (6 m, Izrael) |
72 % |
Haikou Port lotniczy (23 m, Chiny) |
50 % |
Hajdarabad Port lotniczy (545 m, Indie) |
40 % |
Hakodate Port lotniczy (36 m, Japonia) |
75 % |
Hamadan (1749 m, Iran) |
60 % |
Hambantota (20 m, Sri Lanka) |
71 % |
Hangzhou Port lotniczy (6 m, Chiny) |
45 % |
Har-knaan (934 m, Izrael) |
38 % |
Harbin (143 m, Chiny) |
35 % |
Hefei (36 m, Chiny) |
65 % |
Heuksando (83 m, Korea Południowa) |
65 % |
Ho Chi Minh Port lotniczy (19 m, Wietnam) |
50 % |
Hohhot (1065 m, Chiny) |
10 % |
Hongkong (8 m, Chiny) |
70 % |
Huế (9 m, Wietnam) |
60 % |
Hua Hin (12 m, Tajlandia) |
60 % |
Ibaraki Airport (36 m, Japonia) |
55 % |
Icheon (90 m, Korea Południowa) |
42 % |
Ilam Port lotniczy (1342 m, Iran) |
50 % |
Incheon IAP (7 m, Korea Południowa) |
35 % |
Inczon (70 m, Korea Południowa) |
44 % |
Iranszahr (591 m, Iran) |
75 % |
Irbil Port lotniczy (420 m, Irak) |
65 % |
Isfahan (1550 m, Iran) |
45 % |
Ishigaki (11 m, Japonia) |
85 % |
Iwami Airport (54 m, Japonia) |
70 % |
Izumo Airport (5 m, Japonia) |
50 % |
Jaipur / Sanganer (390 m, Indie) |
25 % |
Janbu Port lotniczy (10 m, Arabia Saudyjska) |
35 % |
Jasudż Port lotniczy (1825 m, Iran) |
70 % |
Jazd (1237 m, Iran) |
65 % |
Jeddah, Lotnisko (King Abdul Aziz) (17 m, Arabia Saudyjska) |
70 % |
Jeongeup (40 m, Korea Południowa) |
38 % |
Jeonju (55 m, Korea Południowa) |
45 % |
Jerozolima (815 m, Izrael) |
36 % |
Jinju (23 m, Korea Południowa) |
42 % |
Kafarnaum (24 m, Izrael) |
68 % |
Kagoshima Port lotniczy (32 m, Japonia) |
60 % |
Kalkuta / Dum Dum, Lotnisko (6 m, Indie) |
30 % |
Kandal (8 m, Kambodża) |
66 % |
Kanton Port lotniczy (42 m, Chiny) |
95 % |
Karszy (376 m, Uzbekistan) |
55 % |
Kaszgar (1291 m, Chiny) |
25 % |
Kazwin (1278 m, Iran) |
45 % |
Kerman (1754 m, Iran) |
95 % |
Kermanszah (1322 m, Iran) |
65 % |
Ketapang Airport (9 m, Indonezja) |
80 % |
Khon Kaen (195 m, Tajlandia) |
40 % |
Kisz Port lotniczy (30 m, Iran) |
85 % |
Kitakyushu/Kokura (6 m, Japonia) |
50 % |
Kobe Port lotniczy (10 m, Japonia) |
40 % |
Koczin Port lotniczy (8 m, Indie) |
70 % |
Kolombo (7 m, Sri Lanka) |
67 % |
Komatsu Port lotniczy (10 m, Japonia) |
70 % |
Korangi Airport (22 m, Pakistan) |
80 % |
Kota Bharu Port lotniczy (5 m, Malezja) |
65 % |
Krâchéh (23 m, Kambodża) |
57 % |
Krabi Port lotniczy (25 m, Tajlandia) |
50 % |
Krakor district (5 m, Kambodża) |
0 % |
Kudat (5 m, Malezja) |
60 % |
Kumamoto Port lotniczy (196 m, Japonia) |
45 % |
Kunming Port lotniczy (1895 m, Chiny) |
45 % |
Kushiro Port lotniczy (98 m, Japonia) |
80 % |
Kutaisi Port lotniczy (68 m, Gruzja) |
45 % |
Kyzyłorda (130 m, Kazachstan) |
40 % |
Labuan Port lotniczy (30 m, Malezja) |
70 % |
Lahaur Port lotniczy (217 m, Pakistan) |
45 % |
Lamerd Port lotniczy (408 m, Iran) |
85 % |
Lampang (244 m, Tajlandia) |
45 % |
Lanzhou (1518 m, Chiny) |
75 % |
Laoag (5 m, Filipiny) |
65 % |
Latakia Port lotniczy (7 m, Syria) |
45 % |
Lavan Airport (23 m, Iran) |
90 % |
Lenkoran (-12 m, Azerbejdżan) |
80 % |
Loei (254 m, Tajlandia) |
45 % |
Luang Prabang (305 m, Laos) |
55 % |
Lucknow/Amausi, Lotnisko (128 m, Indie) |
20 % |
Mae Hong Son (268 m, Tajlandia) |
40 % |
Mae Sot (197 m, Tajlandia) |
40 % |
Makassar/Hasanuddin, Lotnisko (14 m, Indonezja) |
80 % |
Malakka Port lotniczy (9 m, Malezja) |
70 % |
Mangalore/Bajpe (102 m, Indie) |
70 % |
Mannar (3 m, Sri Lanka) |
74 % |
Maraghe (1340 m, Iran) |
45 % |
Mary Port lotniczy (222 m, Turkmenistan) |
65 % |
Masan (4 m, Korea Południowa) |
47 % |
Masbate Port lotniczy (6 m, Filipiny) |
60 % |
Medan Port lotniczy (25 m, Indonezja) |
65 % |
Memanbetsu Airport (36 m, Japonia) |
75 % |
Mersing Airport (3 m, Malezja) |
75 % |
Meszhed Port lotniczy (999 m, Iran) |
55 % |
Międzynarodowy Port Lotniczy im. Heydəra Əliyeva (5 m, Azerbejdżan) |
70 % |
Minami Tori-shima (8 m, Japonia) |
58 % |
Miri Port lotniczy (18 m, Malezja) |
70 % |
Misawa (39 m, Japonia) |
65 % |
Miyako-jima (42 m, Japonia) |
85 % |
Mokpo (39 m, Korea Południowa) |
55 % |
Monbetsu Port lotniczy (24 m, Japonia) |
100 % |
Muan Airport (2 m, Korea Południowa) |
65 % |
Multan Port lotniczy (123 m, Pakistan) |
50 % |
Munsan (31 m, Korea Południowa) |
48 % |
Musajid (5 m, Katar) |
81 % |
Nabire (3 m, Indonezja) |
85 % |
Nachiczewan Port lotniczy (873 m, Azerbejdżan) |
70 % |
Naha Airport (6 m, Japonia) |
65 % |
Nakhon Phanom Airport (179 m, Tajlandia) |
45 % |
Nakhon Si Thammarat Port lotniczy (4 m, Tajlandia) |
50 % |
Namwon (89 m, Korea Południowa) |
34 % |
Nan (202 m, Tajlandia) |
45 % |
Nanki (92 m, Japonia) |
70 % |
Nankin Port lotniczy (15 m, Chiny) |
35 % |
Nanning/Wuxu, Lotnisko (128 m, Chiny) |
75 % |
Narathiwat (5 m, Tajlandia) |
65 % |
Ne'ot Semadar (403 m, Izrael) |
20 % |
Nemuro Nakashibetsu Airport (68 m, Japonia) |
70 % |
New Tanegashima Airport (237 m, Japonia) |
60 % |
Niigata Port lotniczy (4 m, Japonia) |
75 % |
Ningbo Port lotniczy (4 m, Chiny) |
45 % |
Ninoy Aquino Int., Lotnisko (15 m, Filipiny) |
40 % |
Noto Airport (219 m, Japonia) |
50 % |
Nouszahr Port lotniczy (-18 m, Iran) |
60 % |
Nukus Port lotniczy (77 m, Uzbekistan) |
30 % |
Nuwara Elija (1880 m, Sri Lanka) |
47 % |
Odate- Noshiro Airport (87 m, Japonia) |
65 % |
Olongapo Port lotniczy (19 m, Filipiny) |
60 % |
Omidije (27 m, Iran) |
45 % |
Oshima Airport (41 m, Japonia) |
90 % |
Paengnyŏng (158 m, Korea Południowa) |
34 % |
Pailin municipality (170 m, Kambodża) |
47 % |
Palembang/Talangbetutu, Port Lotniczy (10 m, Indonezja) |
70 % |
Paro Port lotniczy (2235 m, Bhutan) |
60 % |
Peszawar Port lotniczy (360 m, Pakistan) |
60 % |
Phú Quốc (4 m, Wietnam) |
70 % |
Phetchabun (116 m, Tajlandia) |
45 % |
Phnom Penh Port lotniczy (0 m, Kambodża) |
45 % |
Phrae (163 m, Tajlandia) |
35 % |
Pietropawłowsk (142 m, Kazachstan) |
80 % |
Pohang (4 m, Korea Południowa) |
71 % |
Port lotniczy Ćennaj (16 m, Indie) |
70 % |
Port lotniczy Đà Nẵng (7 m, Wietnam) |
70 % |
Port lotniczy Ōita (8 m, Japonia) |
65 % |
Port lotniczy Ōsaka (15 m, Japonia) |
40 % |
Port lotniczy Abu Zabi (27 m, Zjednoczone Emiraty Arabskie) |
60 % |
Port lotniczy Al-Ajn (262 m, Zjednoczone Emiraty Arabskie) |
75 % |
Port lotniczy Alor Setar-Sułtan Abdul Halim (5 m, Malezja) |
70 % |
Port lotniczy Amman (722 m, Jordania) |
50 % |
Port lotniczy Aomori (202 m, Japonia) |
65 % |
Port lotniczy Asahikawa (208 m, Japonia) |
50 % |
Port lotniczy Batam-Hang Nadim (38 m, Indonezja) |
75 % |
Port lotniczy Ben Guriona w Tel Awiwie (49 m, Izrael) |
56 % |
Port lotniczy Burajda (648 m, Arabia Saudyjska) |
50 % |
Port lotniczy Chūbu (5 m, Japonia) |
70 % |
Port lotniczy Chengdu-Shuangliu (495 m, Chiny) |
95 % |
Port lotniczy Chiang Mai (314 m, Tajlandia) |
40 % |
Port lotniczy Chiang Rai (390 m, Tajlandia) |
55 % |
Port lotniczy Chodżent (442 m, Tadżykistan) |
50 % |
Port lotniczy Czedżu (24 m, Korea Południowa) |
65 % |
Port lotniczy Dżakarta-Halim Perdanakusuma (26 m, Indonezja) |
60 % |
Port lotniczy Dżizan (7 m, Arabia Saudyjska) |
60 % |
Port lotniczy Davao-Francisco Bangoy (18 m, Filipiny) |
45 % |
Port lotniczy Denpasar (1 m, Indonezja) |
80 % |
Port lotniczy Dhaka (10 m, Bangladesz) |
70 % |
Port lotniczy Duszanbe (800 m, Tadżykistan) |
65 % |
Port lotniczy Gaja (116 m, Indie) |
15 % |
Port lotniczy Giumri (1524 m, Armenia) |
55 % |
Port lotniczy Hajdarabad (617 m, Indie) |
40 % |
Port lotniczy Hanamaki (93 m, Japonia) |
45 % |
Port lotniczy Hat Yai (35 m, Tajlandia) |
55 % |
Port lotniczy Hiroshima (334 m, Japonia) |
40 % |
Port lotniczy Ipoh (39 m, Malezja) |
60 % |
Port lotniczy Jieyang Chaoshan (3 m, Chiny) |
65 % |
Port lotniczy Kōchi (12 m, Japonia) |
75 % |
Port lotniczy Kansai (8 m, Japonia) |
65 % |
Port lotniczy Kaohsiung (33 m, Republika Chińska) |
60 % |
Port lotniczy Karaganda (538 m, Kazachstan) |
60 % |
Port lotniczy Katmandu (1337 m, Nepal) |
45 % |
Port lotniczy Kerteh (5 m, Malezja) |
80 % |
Port lotniczy Kota Kinabalu (3 m, Malezja) |
70 % |
Port lotniczy Kuala Lumpur (22 m, Malezja) |
75 % |
Port lotniczy Kuantan (16 m, Malezja) |
70 % |
Port lotniczy Kuching (27 m, Malezja) |
80 % |
Port lotniczy Lahaur (215 m, Pakistan) |
45 % |
Port lotniczy Langkawi (7 m, Malezja) |
90 % |
Port lotniczy Larestan (792 m, Iran) |
75 % |
Port lotniczy Male (2 m, Malediwy) |
80 % |
Port lotniczy Marka (779 m, Jordania) |
35 % |
Port lotniczy Matsumoto (661 m, Japonia) |
50 % |
Port lotniczy Matsuyama (7 m, Japonia) |
55 % |
Port lotniczy Medyna (636 m, Arabia Saudyjska) |
20 % |
Port lotniczy Miyazaki (9 m, Japonia) |
55 % |
Port lotniczy Nội Bài w Hanoi (6 m, Wietnam) |
90 % |
Port lotniczy Nadżran (1212 m, Arabia Saudyjska) |
35 % |
Port lotniczy Nagasaki (5 m, Japonia) |
40 % |
Port lotniczy Nagpur (310 m, Indie) |
40 % |
Port lotniczy Okayama (242 m, Japonia) |
45 % |
Port lotniczy Patna (60 m, Indie) |
25 % |
Port lotniczy Pekin (36 m, Chiny) |
15 % |
Port lotniczy Penang (4 m, Malezja) |
70 % |
Port lotniczy Phuket (9 m, Tajlandia) |
50 % |
Port lotniczy Qəbələ (338 m, Azerbejdżan) |
85 % |
Port lotniczy Rafha (444 m, Arabia Saudyjska) |
40 % |
Port lotniczy Saga (2 m, Japonia) |
35 % |
Port lotniczy Sandakan (13 m, Malezja) |
70 % |
Port lotniczy Sanya-Phoenix (27 m, Chiny) |
65 % |
Port lotniczy Sari (11 m, Iran) |
75 % |
Port lotniczy Sendai (5 m, Japonia) |
50 % |
Port lotniczy Seul-Gimpo (17 m, Korea Południowa) |
40 % |
Port lotniczy Shah Amanat (6 m, Bangladesz) |
70 % |
Port lotniczy Shenyang-Taoxian (60 m, Chiny) |
30 % |
Port lotniczy Shenzhen (4 m, Chiny) |
90 % |
Port lotniczy Sijalkot (247 m, Pakistan) |
60 % |
Port lotniczy Szarura (725 m, Arabia Saudyjska) |
30 % |
Port lotniczy Tajpej-Taiwan Taoyuan (48 m, Republika Chińska) |
90 % |
Port lotniczy Takamatsu (188 m, Japonia) |
40 % |
Port lotniczy Tbilisi (495 m, Gruzja) |
65 % |
Port lotniczy Teheran-Mehrabad (1191 m, Iran) |
25 % |
Port lotniczy Tiencin-Binhai (3 m, Chiny) |
40 % |
Port lotniczy Tiruchirapalli (88 m, Indie) |
60 % |
Port lotniczy Tokachi-Obihiro (149 m, Japonia) |
65 % |
Port lotniczy Tokio-Haneda (9 m, Japonia) |
70 % |
Port lotniczy Trat (32 m, Tajlandia) |
65 % |
Port lotniczy Yonago Kitaro (7 m, Japonia) |
70 % |
Pottuvil (8 m, Sri Lanka) |
63 % |
Prey Vêng (2 m, Kambodża) |
0 % |
Pusan (70 m, Korea Południowa) |
46 % |
Putussibau (53 m, Indonezja) |
90 % |
Pyeongtaek (14 m, Korea Południowa) |
34 % |
Qingdao Port lotniczy (10 m, Chiny) |
40 % |
Ramsar (-20 m, Iran) |
70 % |
Rangun Port lotniczy (15 m, Birma) |
75 % |
Ranong (8 m, Tajlandia) |
55 % |
Ras al-Chajma Port lotniczy (31 m, Zjednoczone Emiraty Arabskie) |
75 % |
Raszt (37 m, Iran) |
95 % |
Ratnapura (86 m, Sri Lanka) |
79 % |
Rayong, Lotnisko (5 m, Tajlandia) |
60 % |
Rijad/King Khaled Int., Lotnisko (614 m, Arabia Saudyjska) |
30 % |
Rosz ha-Nikra (10 m, Izrael) |
49 % |
Sakaka Port lotniczy (689 m, Arabia Saudyjska) |
35 % |
Sakon Nakhon Port lotniczy (161 m, Tajlandia) |
45 % |
Salala Port lotniczy (23 m, Oman) |
70 % |
Samarkanda (724 m, Uzbekistan) |
65 % |
Sanandadż (1373 m, Iran) |
65 % |
Sangju (100 m, Korea Południowa) |
35 % |
Sapporo (8 m, Japonia) |
95 % |
Savannakhét (145 m, Laos) |
50 % |
Seeb/Muscat, Lotnisko (15 m, Oman) |
50 % |
Semnan (1171 m, Iran) |
40 % |
Senai (40 m, Malezja) |
65 % |
Seogwipo (51 m, Korea Południowa) |
56 % |
Seongsan (20 m, Korea Południowa) |
32 % |
Seosan (27 m, Korea Południowa) |
37 % |
Sepang/kl International (21 m, Malezja) |
75 % |
Serui/yendosa (3 m, Indonezja) |
70 % |
Seul (86 m, Korea Południowa) |
37 % |
Shōnai (22 m, Japonia) |
70 % |
Shanghai/Hongqiao, Lotnisko (7 m, Chiny) |
35 % |
Shanghai/Pudong, Lotnisko (4 m, Chiny) |
50 % |
Sharjah Int., Lotnisko (33 m, Zjednoczone Emiraty Arabskie) |
75 % |
Shimada Port lotniczy (135 m, Japonia) |
65 % |
Shimojishima Airport (16 m, Japonia) |
75 % |
Sibu Port lotniczy (31 m, Malezja) |
75 % |
Singapur, Lotnisko (16 m, Singapur) |
75 % |
Singapur/Paya Lebar (20 m, Singapur) |
80 % |
Sintang/susilo (30 m, Indonezja) |
95 % |
Sirri Port lotniczy (13 m, Iran) |
75 % |
Sitiawan / Pangkor, Lotnisko (8 m, Malezja) |
75 % |
Sokcho (19 m, Korea Południowa) |
68 % |
Sri Aman Airport (11 m, Malezja) |
75 % |
Sukhothai Port lotniczy (54 m, Tajlandia) |
40 % |
Sukkur Port lotniczy (60 m, Pakistan) |
55 % |
Suncheon (75 m, Korea Południowa) |
35 % |
Sungshan/Taipeh (6 m, Republika Chińska) |
85 % |
Surat Thani (7 m, Tajlandia) |
45 % |
Suwon (35 m, Korea Południowa) |
46 % |
Svay Riĕng (6 m, Kambodża) |
54 % |
Sziraz Port lotniczy (1481 m, Iran) |
60 % |
Szymkent (604 m, Kazachstan) |
30 % |
Tabuk Port lotniczy (768 m, Arabia Saudyjska) |
30 % |
Taegu US-AFB (35 m, Korea Południowa) |
40 % |
Taipa Port lotniczy (114 m, Chiny) |
85 % |
Taiyuan Port lotniczy (785 m, Chiny) |
25 % |
Tajima Airport (210 m, Japonia) |
60 % |
Tak (126 m, Tajlandia) |
35 % |
Tanjungpinang (18 m, Indonezja) |
75 % |
Taraz Port lotniczy (666 m, Kazachstan) |
40 % |
Taszkent Port lotniczy (488 m, Uzbekistan) |
55 % |
Tawau Port lotniczy (20 m, Malezja) |
70 % |
Tebriz Port lotniczy (1361 m, Iran) |
45 % |
Teheran Port lotniczy (1007 m, Iran) |
30 % |
Thiruvananthapuram (5 m, Indie) |
65 % |
Thiruvananthapuram Port lotniczy (64 m, Indie) |
65 % |
Tokio New, Lotnisko (44 m, Japonia) |
50 % |
Tokushima Port lotniczy (11 m, Japonia) |
40 % |
Tokyo Heliport (8 m, Japonia) |
50 % |
Tongyeong (33 m, Korea Południowa) |
55 % |
Tottori Port lotniczy (18 m, Japonia) |
80 % |
Toyama Port lotniczy (27 m, Japonia) |
65 % |
Trang (16 m, Tajlandia) |
50 % |
Tsushima Airport (66 m, Japonia) |
40 % |
Turajf Port lotniczy (852 m, Arabia Saudyjska) |
30 % |
Turkmenbaszy Port lotniczy (85 m, Turkmenistan) |
25 % |
Ułan Bator (1306 m, Mongolia) |
20 % |
Ube Port lotniczy (8 m, Japonia) |
40 % |
Ubon Ratchathani (124 m, Tajlandia) |
45 % |
Udon Thani (178 m, Tajlandia) |
40 % |
Uljin (51 m, Korea Południowa) |
80 % |
Ullŭng-do (220 m, Korea Południowa) |
58 % |
Ulsan (36 m, Korea Południowa) |
49 % |
Uralsk (37 m, Kazachstan) |
65 % |
Urmia (1316 m, Iran) |
55 % |
Urumczi Port lotniczy (654 m, Chiny) |
55 % |
Ust-Kamienogorsk Port lotniczy (286 m, Kazachstan) |
65 % |
Varanasi / Babatpur (81 m, Indie) |
20 % |
Wadi ad-Dawasir Port lotniczy (622 m, Arabia Saudyjska) |
40 % |
Wakkanai Port lotniczy (11 m, Japonia) |
95 % |
Wando (35 m, Korea Południowa) |
39 % |
Wonju (151 m, Korea Południowa) |
35 % |
Wuhan (23 m, Chiny) |
70 % |
Wzgórze Sodomskie (10 m, Izrael) |
26 % |
Xiamen Port lotniczy (18 m, Chiny) |
80 % |
Xianyang (479 m, Chiny) |
50 % |
Yamagata Port lotniczy (108 m, Japonia) |
45 % |
Yangyang Airport (74 m, Korea Południowa) |
70 % |
Yao Port lotniczy (13 m, Japonia) |
45 % |
Yeongwol (237 m, Korea Południowa) |
17 % |
Yeosu (67 m, Korea Południowa) |
51 % |
Yevlax (15 m, Azerbejdżan) |
80 % |
Zabol (489 m, Iran) |
80 % |
Zahedan Port lotniczy (1370 m, Iran) |
95 % |
Zandżan (1663 m, Iran) |
40 % |
Zhengzhou (111 m, Chiny) |
40 % |