|
rodzaj:Cumulus zachmurz.: 5/8 podst. chmury: 1400m |
przykład: |
Cu |
5 |
1400 |
|
Rote/baa/lekunik (1 m, Indonezja) |
Cu |
1 |
600 |
|
|
Sabu/tardamu (26 m, Indonezja) |
Cu |
1 |
450 |
|
|
Kupang / Timor, Lotnisko (108 m, Indonezja) |
Cb |
1 |
390 |
Cu |
1 |
540 |
Ac |
3 |
3000 |
Waingapu Port lotniczy (12 m, Indonezja) |
Cu |
1 |
600 |
Ci |
7 |
9000 |
|
Port lotniczy Denpasar (1 m, Indonezja) |
Cb |
1 |
450 |
Cu |
4 |
480 |
As |
3 |
3000 |
Maumere / Flores, Lotnisko (3 m, Indonezja) |
Cb |
1 |
540 |
Cu |
4 |
540 |
Cb |
0 |
9000 |
Bima / Sumbawa (2 m, Indonezja) |
Cu |
3 |
450 |
|
|
Mataram/Selaparang (3 m, Indonezja) |
Cb |
2 |
450 |
Cu |
5 |
480 |
Cb |
0 |
9000 |
Merauke/Mopah (3 m, Indonezja) |
Cu |
3 |
510 |
|
|
Sumbawa Besar Port lotniczy (3 m, Indonezja) |
Cb |
1 |
540 |
Sc |
3 |
540 |
Cb |
0 |
9000 |
Larantuka/gewaye (17 m, Indonezja) |
Cu |
2 |
600 |
|
|
Banyuwangi (5 m, Indonezja) |
Sc |
3 |
540 |
|
|
Kalabahi (Alor) (12 m, Indonezja) |
Cb |
2 |
450 |
Cu |
4 |
510 |
Cb |
0 |
4500 |
Saumlaki (24 m, Indonezja) |
Cu |
2 |
600 |
Cu |
0 |
900 |
|
Cilacap (6 m, Indonezja) |
Sc |
6 |
540 |
As |
8 |
3000 |
|
Port lotniczy Surabaja-Juanda (3 m, Indonezja) |
Cb |
1 |
600 |
Cu |
3 |
600 |
As |
8 |
3000 |
Surabaja Port lotniczy (3 m, Indonezja) |
Cb |
2 |
600 |
Cu |
1 |
600 |
Cb |
0 |
8400 |
Surabaja (3 m, Indonezja) |
Cb |
2 |
600 |
Cu |
1 |
600 |
Cb |
0 |
8400 |
Kalianget (3 m, Indonezja) |
Cb |
1 |
570 |
Cu |
2 |
600 |
Cb |
0 |
7800 |
Semarang Port lotniczy (3 m, Indonezja) |
Cu |
3 |
420 |
Ac |
3 |
3300 |
Cu |
0 |
3000 |
Semarang (3 m, Indonezja) |
Cu |
3 |
600 |
|
|
Bandung/Husein (740 m, Indonezja) |
Sc |
3 |
540 |
|
|
Tegal (10 m, Indonezja) |
Sc |
1 |
600 |
Ci |
5 |
9000 |
|
Jatiwangi (50 m, Indonezja) |
Cu |
2 |
600 |
|
|
Citeko / Puncak (300 m, Indonezja) |
Sc |
6 |
600 |
|
|
Curug, Lotnisko (46 m, Indonezja) |
Sc |
4 |
540 |
As |
8 |
3000 |
|
Jakarta Planetarium and Observatory (8 m, Indonezja) |
Sc |
2 |
600 |
As |
5 |
3000 |
|
Port lotniczy Dżakarta-Soekarno-Ha (8 m, Indonezja) |
Sc |
3 |
660 |
As |
5 |
3000 |
|
Serang (40 m, Indonezja) |
Sc |
5 |
510 |
As |
4 |
3000 |
|
Tanjung Priok (2 m, Indonezja) |
Sc |
2 |
600 |
As |
4 |
3000 |
|
Tanahmerah (16 m, Indonezja) |
Cb |
2 |
240 |
Sc |
5 |
270 |
Cb |
0 |
3000 |
Sangkapura (Bawean Is.) (3 m, Indonezja) |
Cu |
4 |
540 |
|
|
Tual (12 m, Indonezja) |
Cu |
3 |
570 |
Ac |
5 |
3000 |
Cu |
0 |
1500 |
Bau-Bau Port lotniczy (2 m, Indonezja) |
Sc |
5 |
570 |
|
|
Telukbetung, Lotnisko (96 m, Indonezja) |
Sc |
5 |
450 |
As |
8 |
3600 |
|
Ujang Pandang/paotere (0 m, Indonezja) |
Cb |
1 |
570 |
Cu |
2 |
600 |
As |
5 |
3000 |
Makassar/Hasanuddin, Lotnisko (14 m, Indonezja) |
Cb |
1 |
540 |
Cu |
2 |
570 |
Ac |
5 |
2700 |
Kokonao, Lotnisko (3 m, Indonezja) |
Sc |
3 |
510 |
As |
7 |
3600 |
|
Bengkulu/Padangkemiling, Port (16 m, Indonezja) |
Cb |
1 |
450 |
Cu |
1 |
600 |
|
Geser (3 m, Indonezja) |
Cb |
1 |
420 |
Cu |
2 |
450 |
As |
4 |
2700 |
Ambon Port lotniczy (12 m, Indonezja) |
Cb |
1 |
510 |
Cu |
3 |
540 |
Cb |
0 |
9000 |
Port lotniczy Utarom (3 m, Indonezja) |
Cu |
2 |
450 |
Sc |
2 |
510 |
Cu |
0 |
3000 |
Banjarmasin/Syamsuddin Noo (20 m, Indonezja) |
Sc |
2 |
540 |
As |
5 |
3600 |
|
Kotabaru/setagen (18 m, Indonezja) |
Cu |
4 |
420 |
Cu |
0 |
2400 |
|
Amahai (10 m, Indonezja) |
Cu |
3 |
540 |
Cu |
0 |
2100 |
|
Namlea/buru Isla (20 m, Indonezja) |
Cu |
2 |
540 |
As |
4 |
2400 |
Cu |
0 |
1500 |
Palembang/Talangbetutu, Port Lotniczy (10 m, Indonezja) |
Cu |
4 |
300 |
Cs |
6 |
9000 |
|
Fak-fak (141 m, Indonezja) |
Cb |
1 |
300 |
Cu |
3 |
330 |
Ac |
3 |
3000 |
Kerinci/depati (782 m, Indonezja) |
Sc |
2 |
660 |
|
|
Tanjungpandan, Lotnisko (44 m, Indonezja) |
Cb |
1 |
600 |
Cu |
3 |
600 |
Cb |
0 |
10500 |
Pangkalan Bun/Iskandar (25 m, Indonezja) |
Sc |
5 |
360 |
|
|
Jayapura Port lotniczy (99 m, Indonezja) |
Cu |
2 |
390 |
Ac |
3 |
4200 |
|
Masamba (50 m, Indonezja) |
Cb |
1 |
450 |
Sc |
3 |
450 |
As |
8 |
3000 |
Majene (8 m, Indonezja) |
Cu |
3 |
540 |
Cu |
0 |
3000 |
|
Pangkal Pinang Port lotniczy (33 m, Indonezja) |
Cu |
3 |
480 |
Ac |
3 |
3000 |
Cs |
5 |
9000 |
Sanana Port lotniczy (2 m, Indonezja) |
Cu |
2 |
570 |
Cu |
0 |
2700 |
|
Serui/yendosa (3 m, Indonezja) |
Cb |
1 |
390 |
Cu |
2 |
390 |
As |
7 |
3300 |
Ketapang Airport (9 m, Indonezja) |
Cu |
3 |
360 |
Ac |
5 |
3600 |
Cu |
0 |
1800 |
Sarmi/orai (3 m, Indonezja) |
Cb |
1 |
420 |
Cu |
1 |
450 |
Sc |
3 |
540 |
Jambi/Sultan Taha (25 m, Indonezja) |
Sc |
2 |
510 |
Ac |
5 |
3000 |
|
Poso (2 m, Indonezja) |
Cu |
4 |
510 |
Cu |
0 |
3000 |
|
Balikpapan/Sepinggan (3 m, Indonezja) |
Sc |
3 |
600 |
|
|
Biak, Lotnisko (11 m, Indonezja) |
Cu |
2 |
540 |
As |
8 |
3000 |
Cu |
0 |
3000 |
Palangkaraya/Panarung (27 m, Indonezja) |
Sc |
4 |
360 |
As |
5 |
3600 |
|
Muarateweh (60 m, Indonezja) |
Sc |
4 |
450 |
|
|
Port lotniczy Sorong (3 m, Indonezja) |
Cu |
3 |
360 |
Cu |
0 |
1800 |
|
Luwuk Port lotniczy (2 m, Indonezja) |
Sc |
2 |
600 |
|
|
Padang Port lotniczy (3 m, Indonezja) |
Sc |
2 |
600 |
|
|
Manokwari/rendan (7 m, Indonezja) |
Cu |
1 |
420 |
|
|
Port lotniczy Palu-Mutiara (6 m, Indonezja) |
Sc |
2 |
600 |
Ac |
4 |
2700 |
|
Labuha Port lotniczy (3 m, Indonezja) |
Cu |
2 |
540 |
Cu |
0 |
2400 |
|
Singkep, Lotnisko (31 m, Indonezja) |
Cu |
4 |
510 |
As |
4 |
3000 |
Cs |
7 |
9000 |
Nangapinoh (37 m, Indonezja) |
Cb |
2 |
300 |
Cu |
3 |
330 |
As |
8 |
3000 |
Rengat, Lotnisko (46 m, Indonezja) |
Sc |
5 |
420 |
|
|
Port lotniczy Pontianak-Supadio (3 m, Indonezja) |
Cu |
5 |
300 |
As |
5 |
3600 |
|
Sintang/susilo (30 m, Indonezja) |
Cb |
1 |
390 |
Cu |
3 |
420 |
Cb |
0 |
6600 |
Pekanbaru Port lotniczy (31 m, Indonezja) |
Sc |
3 |
450 |
|
|
Port lotniczy Kaadedhdhoo (2 m, Malediwy) |
Cu |
2 |
510 |
As |
7 |
3300 |
|
Gorontalo Port lotniczy (2 m, Indonezja) |
Cu |
3 |
540 |
Cu |
0 |
3000 |
|
Tanjungpinang (18 m, Indonezja) |
Sc |
4 |
390 |
As |
8 |
3000 |
|
Toli-Toli, Lotnisko (2 m, Indonezja) |
Sc |
3 |
600 |
As |
7 |
3000 |
|
Batam/hang Nadim (24 m, Indonezja) |
Sc |
5 |
420 |
As |
8 |
3000 |
|
Singapur, Lotnisko (16 m, Singapur) |
Sc |
1 |
300 |
As |
6 |
4200 |
|
Bitung (3 m, Indonezja) |
Cu |
1 |
600 |
Cu |
0 |
1800 |
|
Port lotniczy Kuching (27 m, Malezja) |
Cb |
1 |
450 |
Sc |
3 |
600 |
Ac |
5 |
4500 |
Gunung Sitoli/Binaka, Lotnisko (6 m, Indonezja) |
Sc |
2 |
510 |
|
|
Menado, Lotnisko (80 m, Indonezja) |
Cu |
3 |
630 |
|
|
Sibolga, Lotnisko (3 m, Indonezja) |
Sc |
3 |
600 |
|
|
Gamar Malamo Airport (8 m, Indonezja) |
Cu |
1 |
540 |
Cu |
0 |
2400 |
|
Kadhdhoo (2 m, Malediwy) |
Cu |
1 |
510 |
Cb |
2 |
540 |
As |
7 |
3300 |
Tanjung Redep/be (26 m, Indonezja) |
Cu |
3 |
510 |
|
|
Malakka Port lotniczy (9 m, Malezja) |
Sc |
3 |
780 |
Ac |
6 |
4200 |
Cs |
5 |
7800 |
Sibu Port lotniczy (31 m, Malezja) |
Sc |
3 |
540 |
Ac |
6 |
4500 |
|
Sepang/kl International (21 m, Malezja) |
Sc |
1 |
900 |
Ac |
5 |
4200 |
Ci |
5 |
8400 |
Tanjung Selor (50 m, Indonezja) |
Cu |
2 |
450 |
|
|
Port lotniczy Kuala Lumpur (22 m, Malezja) |
Cb |
1 |
510 |
Ac |
4 |
4200 |
Ci |
7 |
8100 |
Bintulu Port lotniczy (5 m, Malezja) |
Sc |
3 |
480 |
Ac |
3 |
4500 |
Ci |
7 |
9000 |
Tarempa (3 m, Indonezja) |
Sc |
4 |
480 |
As |
8 |
3000 |
|
Tarakan/Juwata (6 m, Indonezja) |
Cu |
2 |
450 |
Ac |
3 |
3600 |
|
Medan Port lotniczy (25 m, Indonezja) |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
3 |
3000 |
Cu |
0 |
1500 |
Tahuna/naha (38 m, Indonezja) |
Cu |
5 |
540 |
Cu |
0 |
3000 |
|
Port lotniczy Kuantan (16 m, Malezja) |
Cb |
1 |
510 |
Sc |
3 |
720 |
Ci |
6 |
8400 |
Port of Belawan (3 m, Indonezja) |
Cu |
1 |
600 |
Sc |
2 |
540 |
Cu |
0 |
3000 |
Port lotniczy Male (2 m, Malediwy) |
Cu |
1 |
510 |
Cb |
1 |
540 |
Ac |
4 |
3300 |
Sitiawan / Pangkor, Lotnisko (8 m, Malezja) |
Cb |
1 |
510 |
Sc |
3 |
900 |
Cs |
7 |
7800 |
Meulaboh Port lotniczy (90 m, Indonezja) |
Sc |
3 |
510 |
|
|
Tawau Port lotniczy (20 m, Malezja) |
Cu |
1 |
480 |
Ci |
5 |
9000 |
|
Miri Port lotniczy (18 m, Malezja) |
Sc |
3 |
480 |
Ac |
6 |
4500 |
|
Bandar Seri Begawan Port lotniczy (15 m, Brunei) |
Cu |
2 |
450 |
Cs |
5 |
8400 |
|
Lhokseumawe Port lotniczy (87 m, Indonezja) |
Sc |
1 |
600 |
|
|
Port lotniczy Penang (4 m, Malezja) |
Sc |
1 |
750 |
Ac |
3 |
4200 |
Ci |
7 |
8100 |
Labuan Port lotniczy (30 m, Malezja) |
Cu |
1 |
480 |
Ci |
7 |
8400 |
|
Banda, Lotnisko (21 m, Indonezja) |
Sc |
3 |
600 |
|
|
Sabang Port lotniczy (126 m, Indonezja) |
Cu |
3 |
600 |
Cu |
0 |
3000 |
|
Port lotniczy Sandakan (13 m, Malezja) |
Cu |
3 |
450 |
Ci |
7 |
8400 |
|
Port lotniczy Kota Kinabalu (3 m, Malezja) |
Cu |
1 |
450 |
Ci |
7 |
8400 |
|
Rajah Buayan Air Station Airport (9 m, Filipiny) |
Ac |
3 |
2400 |
|
|
Kota Bharu Port lotniczy (5 m, Malezja) |
Sc |
3 |
600 |
Ac |
3 |
4200 |
Ci |
7 |
8400 |
Hanimaadhoo (2 m, Malediwy) |
Cu |
2 |
540 |
Ci |
5 |
8100 |
|
Bandarawela (1225 m, Sri Lanka) |
Cu |
1 |
300 |
|
|
Zamboanga (6 m, Filipiny) |
Cu |
1 |
510 |
Cs |
6 |
9000 |
|
Port lotniczy Davao-Francisco Bangoy (18 m, Filipiny) |
Cu |
2 |
480 |
Cs |
5 |
8700 |
|
Port lotniczy Awang (58 m, Filipiny) |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
7 |
2400 |
|
Malaybalay (627 m, Filipiny) |
Cb |
3 |
450 |
Ac |
4 |
2400 |
Cs |
7 |
9000 |
Minicoy / Lakkadiven (2 m, Indie) |
Sc |
3 |
540 |
Ci |
3 |
6000 |
|
Hinatuan (3 m, Filipiny) |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
8 |
2700 |
|
Thiruvananthapuram Port lotniczy (64 m, Indie) |
Sc |
3 |
600 |
Cb |
1 |
750 |
As |
6 |
2400 |
Dipolog (5 m, Filipiny) |
Cu |
2 |
540 |
As |
8 |
2400 |
|
Truong Sa (3 m, Wietnam) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Sc |
6 |
1500-2000 |
|
Côn Đảo (9 m, Wietnam) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Cs |
6 |
>2500 |
|
Port lotniczy Bancasi (46 m, Filipiny) |
Cb |
3 |
450 |
Ac |
8 |
2400 |
|
Cà Mau (2 m, Wietnam) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Dumaguete (8 m, Filipiny) |
Cu |
1 |
450 |
Cs |
7 |
6600 |
|
Tagbilaran (12 m, Filipiny) |
Cu |
1 |
510 |
Cs |
8 |
6600 |
|
Puerto Princesa (15 m, Filipiny) |
Cu |
2 |
570 |
Ac |
7 |
2400 |
|
Surigao (55 m, Filipiny) |
Cu |
2 |
510 |
Ac |
8 |
2100 |
|
Willingdon (3 m, Indie) |
Sc |
1 |
480 |
Cb |
1 |
750 |
Ac |
3 |
2700 |
Rạch Giá (3 m, Wietnam) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Maasin (72 m, Filipiny) |
Cu |
2 |
510 |
Ac |
8 |
2400 |
|
Phú Quốc (4 m, Wietnam) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Cs |
6 |
>2500 |
|
Mactan (24 m, Filipiny) |
Cu |
2 |
600 |
Ac |
7 |
3000 |
|
Nhà Bè (4 m, Wietnam) |
Cu |
2 |
300-600 |
Cb |
2 |
600-1000 |
Sc |
6 |
1000-1500 |
Port lotniczy Tiruchirapalli (88 m, Indie) |
Sc |
3 |
480 |
Cb |
1 |
750 |
As |
6 |
2400 |
Karajkkal (7 m, Indie) |
Sc |
4 |
540 |
As |
6 |
2400 |
|
Phan Thiết (5 m, Wietnam) |
Cu |
1 |
600-1000 |
Cs |
6 |
>2500 |
|
Guiuan (60 m, Filipiny) |
Cb |
1 |
450 |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
5 |
2400 |
Coimbatore/Peelamedu (399 m, Indie) |
Sc |
2 |
360 |
Ci |
4 |
6000 |
|
Aminidivi (11 m, Indie) |
Sc |
4 |
540 |
|
|
Tacloban (3 m, Filipiny) |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
8 |
2100 |
|
Roxas (4 m, Filipiny) |
Cu |
2 |
330 |
Ac |
7 |
2100 |
|
Port Blair (79 m, Indie) |
Sc |
3 |
540 |
Cu |
3 |
600 |
|
Catbalogan (5 m, Filipiny) |
Cu |
5 |
480 |
Cs |
7 |
6600 |
|
Nha Trang (4 m, Wietnam) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Sc |
7 |
1500-2000 |
|
San Jose (3 m, Filipiny) |
Cu |
1 |
600 |
|
|
Masbate Port lotniczy (6 m, Filipiny) |
Cu |
3 |
540 |
Cs |
7 |
6600 |
|
Catarman (5 m, Filipiny) |
Cb |
2 |
450 |
Cs |
7 |
7500 |
|
Romblon (47 m, Filipiny) |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
3 |
2100 |
|
Buôn Ma Thuột (537 m, Wietnam) |
Cu |
5 |
300-600 |
Sc |
8 |
1000-1500 |
|
Mangalore/Bajpe (102 m, Indie) |
Sc |
1 |
450 |
|
|
Bengaluru (921 m, Indie) |
Sc |
2 |
450 |
Ac |
3 |
2400 |
|
Port lotniczy Ćennaj (16 m, Indie) |
St |
5 |
360 |
As |
8 |
2400 |
|
Legazpi (17 m, Filipiny) |
Cu |
2 |
540 |
|
|
Calapan (41 m, Filipiny) |
Cu |
3 |
510 |
As |
7 |
2700 |
|
Virac (37 m, Filipiny) |
Cb |
1 |
450 |
Cu |
3 |
540 |
Cs |
8 |
6000 |
Quy NhƠn (6 m, Wietnam) |
Cu |
3 |
600-1000 |
Sc |
5 |
1000-1500 |
|
Pleiku (801 m, Wietnam) |
Sc |
1 |
1500-2000 |
Cs |
4 |
>2500 |
|
Tayabas (158 m, Filipiny) |
Cu |
3 |
540 |
Ac |
8 |
2100 |
|
Alabat Airport (5 m, Filipiny) |
Cu |
3 |
540 |
As |
7 |
2400 |
|
Ambulong (11 m, Filipiny) |
Sc |
3 |
540 |
Ac |
8 |
2400 |
|
Daet (4 m, Filipiny) |
Cu |
2 |
450 |
|
|
Sangley Point NAS (4 m, Filipiny) |
Sc |
2 |
540 |
Ac |
8 |
2700 |
|
Ninoy Aquino Int., Lotnisko (15 m, Filipiny) |
Sc |
4 |
690 |
As |
6 |
2700 |
|
Manila (13 m, Filipiny) |
Sc |
3 |
600 |
Ac |
7 |
2400 |
|
Manila Science Garden (46 m, Filipiny) |
Cu |
3 |
600 |
Ac |
8 |
2400 |
|
Anantapur (364 m, Indie) |
Ci |
3 |
6000 |
|
|
Infanta (7 m, Filipiny) |
Cu |
3 |
510 |
Ac |
6 |
2400 |
Cs |
8 |
7500 |
Olongapo Port lotniczy (19 m, Filipiny) |
Cu |
1 |
600 |
Ac |
3 |
2400 |
|
Quảng Ngãi (9 m, Wietnam) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Sc |
7 |
1000-1500 |
|
Clarkfield Pampanga Int (146 m, Filipiny) |
Sc |
3 |
600 |
Cs |
6 |
9000 |
|
Iba (5 m, Filipiny) |
Cu |
1 |
480 |
|
|
Baler Radar (178 m, Filipiny) |
Cu |
3 |
450 |
As |
8 |
2100 |
|
Belgaum/Sambra (747 m, Indie) |
Sc |
2 |
450 |
|
|
Port lotniczy Đà Nẵng (7 m, Wietnam) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Sc |
7 |
1500-2000 |
|
Dagupan (2 m, Filipiny) |
Cu |
2 |
510 |
|
|
Machilipatnam (3 m, Indie) |
Sc |
3 |
600 |
|
|
Casiguran (4 m, Filipiny) |
Sc |
3 |
450 |
As |
8 |
1800 |
|
Huế (9 m, Wietnam) |
Ac |
6 |
>2500 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Baguio (1501 m, Filipiny) |
Sc |
3 |
390 |
|
|
Port lotniczy Dżizan (7 m, Arabia Saudyjska) |
Cu |
2 |
900 |
|
|
Ratnagiri (67 m, Indie) |
Ci |
2 |
9000 |
|
|
Hajdarabad Port lotniczy (545 m, Indie) |
Sc |
2 |
600 |
Ci |
3 |
6000 |
|
Port lotniczy Szarura (725 m, Arabia Saudyjska) |
Sc |
2 |
1050 |
|
|
Đồng Hới (8 m, Wietnam) |
Cs |
7 |
>2500 |
|
|
Tuguegarao (62 m, Filipiny) |
Sc |
4 |
600 |
As |
8 |
2100 |
|
Port lotniczy Nadżran (1212 m, Arabia Saudyjska) |
Cb |
1 |
750 |
Sc |
2 |
900 |
Cs |
6 |
6000 |
Vishakhapatnam/Waltair (66 m, Indie) |
Sc |
4 |
600 |
|
|
Vishakhapatnam Navy (4 m, Indie) |
Sc |
1 |
540 |
As |
6 |
2700 |
|
Sinait (57 m, Filipiny) |
Cu |
1 |
570 |
|
|
Laoag (5 m, Filipiny) |
Sc |
1 |
540 |
|
|
Abha (2093 m, Arabia Saudyjska) |
Sc |
2 |
600 |
|
|
Chamis Muszajt Port lotniczy (2056 m, Arabia Saudyjska) |
Sc |
2 |
660 |
|
|
Hà Tĩnh (3 m, Wietnam) |
Sc |
7 |
1500-2000 |
|
|
Aparri (3 m, Filipiny) |
Sc |
3 |
600 |
Ac |
8 |
2400 |
|
Pune (559 m, Indie) |
Ci |
1 |
6000 |
|
|
Vinh Port lotniczy (6 m, Wietnam) |
Cu |
3 |
300-600 |
Sc |
8 |
1500-2000 |
|
Gopalpur (17 m, Indie) |
Sc |
3 |
600 |
Ac |
3 |
3000 |
|
Thanh Hóa (5 m, Wietnam) |
Sc |
5 |
1500-2000 |
|
|
Port lotniczy Aurangabad (579 m, Indie) |
Ci |
2 |
7500 |
|
|