stacje: 516
|
wilgotność |
Fort-Szewczenko (-25 m, Kazachstan) |
70 % |
Babolsar (-21 m, Iran) |
70 % |
Atyrau Port lotniczy (-21 m, Kazachstan) |
95 % |
Ramsar (-20 m, Iran) |
65 % |
Nouszahr Port lotniczy (-18 m, Iran) |
60 % |
Phnom Penh Port lotniczy (0 m, Kambodża) |
65 % |
Herat (0 m, Afganistan) |
75 % |
Port lotniczy Denpasar (1 m, Indonezja) |
75 % |
Port lotniczy Saga (2 m, Japonia) |
40 % |
Basra (2 m, Irak) |
70 % |
Bandar-e Mahszahr Port lotniczy (2 m, Iran) |
70 % |
Port lotniczy Male (2 m, Malediwy) |
65 % |
Muan Airport (2 m, Korea Południowa) |
55 % |
Marine Corps Air Station Iwakuni (2 m, Japonia) |
35 % |
Bahrajn Int., Lotnisko (2 m, Bahrajn) |
85 % |
Mersing Airport (3 m, Malezja) |
60 % |
Port lotniczy Kota Kinabalu (3 m, Malezja) |
65 % |
Tateyama (3 m, Japonia) |
40 % |
Port lotniczy Tiencin-Binhai (3 m, Chiny) |
25 % |
Chark (3 m, Iran) |
80 % |
Balikpapan/Sepinggan (3 m, Indonezja) |
80 % |
Fukuyama (3 m, Japonia) |
57 % |
Port lotniczy Jieyang Chaoshan (3 m, Chiny) |
55 % |
Butterworth Port lotniczy (4 m, Malezja) |
45 % |
Toyo'oka (4 m, Japonia) |
72 % |
Phú Quốc (4 m, Wietnam) |
60 % |
Niigata Port lotniczy (4 m, Japonia) |
45 % |
Port lotniczy Penang (4 m, Malezja) |
45 % |
Nakhon Si Thammarat Port lotniczy (4 m, Tajlandia) |
60 % |
Sakaiminato (4 m, Japonia) |
61 % |
Shanghai/Pudong, Lotnisko (4 m, Chiny) |
40 % |
Port lotniczy Shenzhen (4 m, Chiny) |
60 % |
Aomori (4 m, Japonia) |
79 % |
Ningbo Port lotniczy (4 m, Chiny) |
25 % |
Port lotniczy Sendai (5 m, Japonia) |
50 % |
Abu Zabi Bateen, Lotnisko (5 m, Zjednoczone Emiraty Arabskie) |
70 % |
Port lotniczy Alor Setar-Sułtan Abdul Halim (5 m, Malezja) |
55 % |
Bintulu Port lotniczy (5 m, Malezja) |
60 % |
Port lotniczy Chūbu (5 m, Japonia) |
85 % |
Thiruvananthapuram (5 m, Indie) |
65 % |
Dubaj, Lotnisko (5 m, Zjednoczone Emiraty Arabskie) |
65 % |
Tadotsu (5 m, Japonia) |
58 % |
Gimhae Port lotniczy (5 m, Korea Południowa) |
30 % |
Sakata (5 m, Japonia) |
88 % |
Międzynarodowy Port Lotniczy im. Heydəra Əliyeva (5 m, Azerbejdżan) |
95 % |
Rayong, Lotnisko (5 m, Tajlandia) |
65 % |
Izumo Airport (5 m, Japonia) |
60 % |
Dżask (5 m, Iran) |
85 % |
Onahama (5 m, Japonia) |
43 % |
Port lotniczy Kerteh (5 m, Malezja) |
65 % |
Kōchi (5 m, Japonia) |
25 % |
Kota Bharu Port lotniczy (5 m, Malezja) |
60 % |
Kudat (5 m, Malezja) |
60 % |
Kumejima (5 m, Japonia) |
55 % |
Kure (5 m, Japonia) |
30 % |
Narathiwat (5 m, Tajlandia) |
60 % |
Port lotniczy Nagasaki (5 m, Japonia) |
35 % |
Mutsu (5 m, Japonia) |
76 % |
Laoag (5 m, Filipiny) |
60 % |
Naha Airport (6 m, Japonia) |
50 % |
Masbate Port lotniczy (6 m, Filipiny) |
85 % |
Tokushima (6 m, Japonia) |
71 % |
Port lotniczy Shah Amanat (6 m, Bangladesz) |
50 % |
Niigata (6 m, Japonia) |
46 % |
Port lotniczy Nội Bài w Hanoi (6 m, Wietnam) |
95 % |
Kitakyushu/Kokura (6 m, Japonia) |
40 % |
Sungshan/Taipeh (6 m, Republika Chińska) |
75 % |
Sasebo (6 m, Japonia) |
28 % |
Hangzhou Port lotniczy (6 m, Chiny) |
25 % |
Tateyama (7 m, Japonia) |
37 % |
Shanghai/Hongqiao, Lotnisko (7 m, Chiny) |
20 % |
Amami Port lotniczy (7 m, Japonia) |
45 % |
Port lotniczy Langkawi (7 m, Malezja) |
40 % |
Port lotniczy Matsuyama (7 m, Japonia) |
50 % |
Porbandar Port lotniczy (7 m, Indie) |
25 % |
Nago (7 m, Japonia) |
53 % |
Port lotniczy Yonago Kitaro (7 m, Japonia) |
55 % |
Surat Thani (7 m, Tajlandia) |
60 % |
Hagi (7 m, Japonia) |
48 % |
Incheon IAP (7 m, Korea Południowa) |
35 % |
Latakia Port lotniczy (7 m, Syria) |
85 % |
Afek (7 m, Izrael) |
84 % |
Port lotniczy Đà Nẵng (7 m, Wietnam) |
65 % |
Port lotniczy Dżizan (7 m, Arabia Saudyjska) |
80 % |
Aikawa (7 m, Japonia) |
66 % |
Naze (8 m, Japonia) |
45 % |
Port lotniczy Kansai (8 m, Japonia) |
65 % |
Yonago (8 m, Japonia) |
60 % |
Port lotniczy Dżakarta-Soekarno-Hatta (8 m, Indonezja) |
60 % |
Tomakomai (8 m, Japonia) |
88 % |
Ube Port lotniczy (8 m, Japonia) |
40 % |
Irako (8 m, Japonia) |
74 % |
Hongkong (8 m, Chiny) |
65 % |
Dumaguete (8 m, Filipiny) |
75 % |
Chichi-jima (8 m, Japonia) |
50 % |
Ranong (8 m, Tajlandia) |
50 % |
Sitiawan / Pangkor, Lotnisko (8 m, Malezja) |
60 % |
Tokyo Heliport (8 m, Japonia) |
40 % |
Koczin Port lotniczy (8 m, Indie) |
60 % |
Esashi (8 m, Japonia) |
74 % |
Sapporo (8 m, Japonia) |
70 % |
Port lotniczy Ōita (8 m, Japonia) |
35 % |
Malakka Port lotniczy (9 m, Malezja) |
50 % |
Port lotniczy Tokio-Haneda (9 m, Japonia) |
40 % |
Huế (9 m, Wietnam) |
65 % |
Port lotniczy Phuket (9 m, Tajlandia) |
50 % |
Port lotniczy Miyazaki (9 m, Japonia) |
30 % |
Ōminato Guard (10 m, Japonia) |
70 % |
Port lotniczy Dhaka (10 m, Bangladesz) |
60 % |
Takamatsu (10 m, Japonia) |
58 % |
Bandar-e Abbas Port lotniczy (10 m, Iran) |
90 % |
Komatsu Port lotniczy (10 m, Japonia) |
75 % |
Kobe Port lotniczy (10 m, Japonia) |
75 % |
Doha Port lotniczy (10 m, Katar) |
80 % |
Kunsan, Lotnisko (10 m, Korea Południowa) |
80 % |
Qingdao Port lotniczy (10 m, Chiny) |
15 % |
Haboro (10 m, Japonia) |
74 % |
Janbu Port lotniczy (10 m, Arabia Saudyjska) |
55 % |
Sukumo (11 m, Japonia) |
54 % |
Biak, Lotnisko (11 m, Indonezja) |
70 % |
Wakkanai Port lotniczy (11 m, Japonia) |
60 % |
Sri Aman Airport (11 m, Malezja) |
70 % |
Port lotniczy Sari (11 m, Iran) |
80 % |
Ishigaki (11 m, Japonia) |
65 % |
Iriomote (11 m, Japonia) |
76 % |
Tsuruga (12 m, Japonia) |
86 % |
Esashi (12 m, Japonia) |
64 % |
Wakkanai (12 m, Japonia) |
71 % |
Dejrestan Port lotniczy (12 m, Iran) |
90 % |
Bangkok Port lotniczy (12 m, Tajlandia) |
65 % |
Ad-Dammam Port lotniczy (12 m, Arabia Saudyjska) |
85 % |
Hua Hin (12 m, Tajlandia) |
65 % |
Ejlat Port lotniczy (12 m, Izrael) |
60 % |
Port lotniczy Kōchi (12 m, Japonia) |
25 % |
Port lotniczy Sandakan (13 m, Malezja) |
60 % |
Yao Port lotniczy (13 m, Japonia) |
75 % |
Katsu'ura (13 m, Japonia) |
40 % |
Ōita (13 m, Japonia) |
47 % |
Sirri Port lotniczy (13 m, Iran) |
90 % |
Fushiki (13 m, Japonia) |
79 % |
Port lotniczy Tel Awiw-Sede Dow (13 m, Izrael) |
70 % |
Makassar/Hasanuddin, Lotnisko (14 m, Indonezja) |
80 % |
Ushibuka (14 m, Japonia) |
64 % |
Uwajima (14 m, Japonia) |
46 % |
Wajima (14 m, Japonia) |
72 % |
Pyeongtaek (14 m, Korea Południowa) |
35 % |
Bombaj/Santacruz, Lotnisko (14 m, Indie) |
45 % |
Bandar-e Lenge (14 m, Iran) |
85 % |
Miyazaki (15 m, Japonia) |
34 % |
Shizuoka (15 m, Japonia) |
46 % |
Port lotniczy Ōsaka (15 m, Japonia) |
95 % |
Tottori (15 m, Japonia) |
81 % |
Bandar Seri Begawan Port lotniczy (15 m, Brunei) |
70 % |
Seeb/Muscat, Lotnisko (15 m, Oman) |
75 % |
Aburatsu (15 m, Japonia) |
37 % |
Ninoy Aquino Int., Lotnisko (15 m, Filipiny) |
50 % |
Nankin Port lotniczy (15 m, Chiny) |
30 % |
Fukuoka Port lotniczy (15 m, Japonia) |
40 % |
Rangun Port lotniczy (15 m, Birma) |
60 % |
Yevlax (15 m, Azerbejdżan) |
100 % |
Trang (16 m, Tajlandia) |
50 % |
Ōmu (16 m, Japonia) |
67 % |
Port lotniczy Ćennaj (16 m, Indie) |
60 % |
Shimojishima Airport (16 m, Japonia) |
60 % |
Port lotniczy Kuantan (16 m, Malezja) |
60 % |
Singapur, Lotnisko (16 m, Singapur) |
55 % |
Toyama (17 m, Japonia) |
62 % |
Monbetsu (17 m, Japonia) |
69 % |
Gifu (17 m, Japonia) |
70 % |
Az-Zahran Port lotniczy (17 m, Arabia Saudyjska) |
80 % |
Fukui (17 m, Japonia) |
81 % |
Port lotniczy Seul-Gimpo (17 m, Korea Południowa) |
35 % |
Jeddah, Lotnisko (King Abdul Aziz) (17 m, Arabia Saudyjska) |
50 % |
Miri Port lotniczy (18 m, Malezja) |
70 % |
Yamaguchi (18 m, Japonia) |
35 % |
Port lotniczy Davao-Francisco Bangoy (18 m, Filipiny) |
60 % |
Takada (18 m, Japonia) |
41 % |
Okayama (18 m, Japonia) |
56 % |
Tottori Port lotniczy (18 m, Japonia) |
70 % |
Siĕm Réab (18 m, Kambodża) |
50 % |
Wakayama (18 m, Japonia) |
65 % |
Xiamen Port lotniczy (18 m, Chiny) |
50 % |
Tanegashima (18 m, Japonia) |
42 % |
Tsu (18 m, Japonia) |
78 % |
Shimonoseki (19 m, Japonia) |
47 % |
Ho Chi Minh Port lotniczy (19 m, Wietnam) |
45 % |
Tsushima (19 m, Japonia) |
36 % |
Olongapo Port lotniczy (19 m, Filipiny) |
40 % |
Chiba (19 m, Japonia) |
28 % |
Buszehr Port lotniczy (19 m, Iran) |
65 % |
Singapur/Paya Lebar (20 m, Singapur) |
60 % |
Seoul Air Base (20 m, Korea Południowa) |
30 % |
Tawau Port lotniczy (20 m, Malezja) |
50 % |
Hamada (20 m, Japonia) |
55 % |
Nobeoka (21 m, Japonia) |
45 % |
Minamidaitōjima (21 m, Japonia) |
54 % |
Sepang/kl International (21 m, Malezja) |
35 % |
Ahwaz Port lotniczy (22 m, Iran) |
75 % |
Shōnai (22 m, Japonia) |
95 % |
Akita (22 m, Japonia) |
45 % |
Korangi Airport (22 m, Pakistan) |
35 % |
Port lotniczy Kuala Lumpur (22 m, Malezja) |
35 % |
Mishima (22 m, Japonia) |
43 % |
Wuhan (23 m, Chiny) |
50 % |
Lavan Airport (23 m, Iran) |
85 % |
Maizuru (23 m, Japonia) |
72 % |
Salala Port lotniczy (23 m, Oman) |
75 % |
Haikou Port lotniczy (23 m, Chiny) |
70 % |
Matsue (23 m, Japonia) |
56 % |
Monbetsu Port lotniczy (24 m, Japonia) |
70 % |
Al-Wadżh Port lotniczy (24 m, Arabia Saudyjska) |
50 % |
Port lotniczy Czedżu (24 m, Korea Południowa) |
55 % |
Medan Port lotniczy (25 m, Indonezja) |
65 % |
Krabi Port lotniczy (25 m, Tajlandia) |
55 % |
Fukue (26 m, Japonia) |
43 % |
Otaru (26 m, Japonia) |
65 % |
Sapporo (26 m, Japonia) |
61 % |
Port lotniczy Dżakarta-Halim Perdanakusuma (26 m, Indonezja) |
60 % |
Port lotniczy Kuching (27 m, Malezja) |
65 % |
Omidije (27 m, Iran) |
55 % |
Owase (27 m, Japonia) |
38 % |
Toyama Port lotniczy (27 m, Japonia) |
65 % |
Port lotniczy Sanya-Phoenix (27 m, Chiny) |
50 % |
Hachinohe (28 m, Japonia) |
49 % |
Fudżajra (28 m, Zjednoczone Emiraty Arabskie) |
80 % |
Rumoi (28 m, Japonia) |
71 % |
Chōshi (28 m, Japonia) |
55 % |
Okinoerabujima (29 m, Japonia) |
58 % |
Bejrut Port lotniczy (29 m, Liban) |
90 % |
Labuan Port lotniczy (30 m, Malezja) |
60 % |
Kisz Port lotniczy (30 m, Iran) |
80 % |
Chitose (30 m, Japonia) |
50 % |
Ras al-Chajma Port lotniczy (31 m, Zjednoczone Emiraty Arabskie) |
55 % |
Kumagaya (31 m, Japonia) |
33 % |
Kobe (31 m, Japonia) |
64 % |
Makurazaki (31 m, Japonia) |
45 % |
Sibu Port lotniczy (31 m, Malezja) |
60 % |
Mito (31 m, Japonia) |
45 % |
Dalian Port lotniczy (32 m, Chiny) |
20 % |
Kagoshima Port lotniczy (32 m, Japonia) |
40 % |
Batumi (32 m, Gruzja) |
95 % |
Saigo (32 m, Japonia) |
70 % |
Port lotniczy Trat (32 m, Tajlandia) |
70 % |
Sharjah Int., Lotnisko (33 m, Zjednoczone Emiraty Arabskie) |
70 % |
Hamamatsu (33 m, Japonia) |
44 % |
Kanazawa (33 m, Japonia) |
70 % |
Port lotniczy Kaohsiung (33 m, Republika Chińska) |
45 % |
Saga (33 m, Japonia) |
34 % |
Shimizu (33 m, Japonia) |
52 % |
Matsuyama (34 m, Japonia) |
48 % |
Hiroo (34 m, Japonia) |
67 % |
Bet Dagan (35 m, Izrael) |
67 % |
Taegu US-AFB (35 m, Korea Południowa) |
30 % |
Port lotniczy Hat Yai (35 m, Tajlandia) |
50 % |
Nagasaki (35 m, Japonia) |
39 % |
Ibaraki Airport (36 m, Japonia) |
40 % |
Memanbetsu Airport (36 m, Japonia) |
70 % |
Port lotniczy Pekin (36 m, Chiny) |
25 % |
Hakodate Port lotniczy (36 m, Japonia) |
55 % |
Tokio (36 m, Japonia) |
34 % |
Hefei (36 m, Chiny) |
35 % |
Urakawa (37 m, Japonia) |
71 % |
Raszt (37 m, Iran) |
100 % |
Uralsk (37 m, Kazachstan) |
95 % |
Yonaguni (37 m, Japonia) |
82 % |
Suttsu (38 m, Japonia) |
74 % |
Miyakejima Island (38 m, Japonia) |
56 % |
Iizuka (38 m, Japonia) |
35 % |
Yaku-shima (38 m, Japonia) |
33 % |
Port lotniczy Batam-Hang Nadim (38 m, Indonezja) |
55 % |
Misawa (39 m, Japonia) |
40 % |
Nemuro (39 m, Japonia) |
83 % |
Port lotniczy Ipoh (39 m, Malezja) |
45 % |
Vadodara (39 m, Indie) |
40 % |
Senai (40 m, Malezja) |
60 % |
Himeji (40 m, Japonia) |
51 % |
Kushiro (40 m, Japonia) |
49 % |
Kumamoto (40 m, Japonia) |
42 % |
Ōfunato (41 m, Japonia) |
43 % |
Oshima Airport (41 m, Japonia) |
45 % |
Kanton Port lotniczy (42 m, Chiny) |
45 % |
Miyako-jima (42 m, Japonia) |
60 % |
Jokohama (42 m, Japonia) |
34 % |
Ishinomaki (43 m, Japonia) |
47 % |
Obihiro (43 m, Japonia) |
35 % |
Chōfu Airport (44 m, Japonia) |
30 % |
Sendai (44 m, Japonia) |
40 % |
Hakodate (44 m, Japonia) |
56 % |
Tokio New, Lotnisko (44 m, Japonia) |
40 % |
Abashiri (44 m, Japonia) |
71 % |
Akune (45 m, Japonia) |
62 % |
Miyako (46 m, Japonia) |
44 % |
Kioto (47 m, Japonia) |
67 % |
Omaezaki (47 m, Japonia) |
45 % |
Port lotniczy Tajpej-Taiwan Taoyuan (48 m, Republika Chińska) |
75 % |
Muroran (49 m, Japonia) |
67 % |
Iwamizawa (51 m, Japonia) |
64 % |
Akaba Port lotniczy (51 m, Jordania) |
60 % |
Osan Port lotniczy (52 m, Korea Południowa) |
30 % |
Hiroszima (54 m, Japonia) |
25 % |
Iwami Airport (54 m, Japonia) |
45 % |
Sukhothai Port lotniczy (54 m, Tajlandia) |
60 % |
Naha (54 m, Japonia) |
53 % |
Ahmadabad Port lotniczy (55 m, Indie) |
30 % |
Port lotniczy Kuwejt (55 m, Kuwejt) |
50 % |
Nagoja (56 m, Japonia) |
71 % |
Yokkaichi (56 m, Japonia) |
90 % |
Irozaki (56 m, Japonia) |
47 % |
Hirado (59 m, Japonia) |
54 % |
Port lotniczy Patna (60 m, Indie) |
40 % |
Port lotniczy Shenyang-Taoxian (60 m, Chiny) |
20 % |
Cheongju Port lotniczy (60 m, Korea Południowa) |
30 % |
Thiruvananthapuram Port lotniczy (64 m, Indie) |
65 % |
Tsushima Airport (66 m, Japonia) |
45 % |
Changsha Port lotniczy (68 m, Chiny) |
85 % |
Kutaisi Port lotniczy (68 m, Gruzja) |
95 % |
Nemuro Nakashibetsu Airport (68 m, Japonia) |
55 % |
Fukaura (68 m, Japonia) |
50 % |
Ajiro (68 m, Japonia) |
43 % |
Fukushima (69 m, Japonia) |
26 % |
Yangyang Airport (74 m, Korea Południowa) |
40 % |
Shionomisaki Lighthouse (76 m, Japonia) |
55 % |
Nukus Port lotniczy (77 m, Uzbekistan) |
65 % |
Oshima (79 m, Japonia) |
49 % |
Fukue Airport (80 m, Japonia) |
45 % |
Menado, Lotnisko (80 m, Indonezja) |
60 % |
Osaka (83 m, Japonia) |
69 % |
Hita (84 m, Japonia) |
38 % |
Fuzhou (85 m, Chiny) |
50 % |
Turkmenbaszy Port lotniczy (85 m, Turkmenistan) |
95 % |
Odate- Noshiro Airport (87 m, Japonia) |
55 % |
Port lotniczy Tiruchirapalli (88 m, Indie) |
65 % |
Hikone (89 m, Japonia) |
82 % |
Nanki (92 m, Japonia) |
60 % |
Port lotniczy Hanamaki (93 m, Japonia) |
50 % |
Akita Port lotniczy (96 m, Japonia) |
50 % |
Kushiro Port lotniczy (98 m, Japonia) |
50 % |
Urgencz (101 m, Uzbekistan) |
85 % |
Shinjō (102 m, Japonia) |
85 % |
Yamagata Port lotniczy (108 m, Japonia) |
70 % |
Nara (109 m, Japonia) |
90 % |
Zhengzhou (111 m, Chiny) |
40 % |
Sumoto (112 m, Japonia) |
78 % |
Maebashi (113 m, Japonia) |
29 % |
Taipa Port lotniczy (114 m, Chiny) |
80 % |
Iwo Jima (116 m, Japonia) |
60 % |
Ubon Ratchathani (124 m, Tajlandia) |
50 % |
Lucknow/Amausi, Lotnisko (128 m, Indie) |
55 % |
Nanning/Wuxu, Lotnisko (128 m, Chiny) |
95 % |
Kyzyłorda (130 m, Kazachstan) |
95 % |
Kadapa (130 m, Indie) |
55 % |
Maduraj (131 m, Indie) |
60 % |
Shimada Port lotniczy (135 m, Japonia) |
35 % |
Asahikawa (140 m, Japonia) |
57 % |
Utsunomiya (140 m, Japonia) |
33 % |
Pietropawłowsk (142 m, Kazachstan) |
75 % |
Harbin (143 m, Chiny) |
20 % |
Yokota Air Base (144 m, Japonia) |
30 % |
Savannakhét (145 m, Laos) |
70 % |
Clarkfield Pampanga Int (146 m, Filipiny) |
50 % |
Tsuyama (147 m, Japonia) |
67 % |
Hitoyoshi (148 m, Japonia) |
52 % |
Port lotniczy Tokachi-Obihiro (149 m, Japonia) |
40 % |
Yamagata (154 m, Japonia) |
55 % |
Gorgan (155 m, Iran) |
85 % |
Morioka (155 m, Japonia) |
48 % |
Hachijō-jima (156 m, Japonia) |
54 % |
Miyakonojō (156 m, Japonia) |
38 % |
Sakon Nakhon Port lotniczy (161 m, Tajlandia) |
60 % |
Ueno (161 m, Japonia) |
87 % |
Phrae (163 m, Tajlandia) |
50 % |
Guilin (166 m, Chiny) |
95 % |
Al Ahsa, Lotnisko (178 m, Arabia Saudyjska) |
80 % |
Udon Thani (178 m, Tajlandia) |
50 % |
Nakhon Phanom Airport (179 m, Tajlandia) |
55 % |
Muroto (187 m, Japonia) |
51 % |
Port lotniczy Takamatsu (188 m, Japonia) |
60 % |
Kutchan (188 m, Japonia) |
71 % |
Khon Kaen (195 m, Tajlandia) |
50 % |
Kumamoto Port lotniczy (196 m, Japonia) |
45 % |
Nan (202 m, Tajlandia) |
45 % |
Port lotniczy Asahikawa (208 m, Japonia) |
60 % |
Tajima Airport (210 m, Japonia) |
95 % |
Aszchabad (210 m, Turkmenistan) |
60 % |
Safdarjung Airport (216 m, Indie) |
70 % |
Wakamatsu (217 m, Japonia) |
34 % |
Chichibu (219 m, Japonia) |
38 % |
Aktobe Port lotniczy (219 m, Kazachstan) |
70 % |
Noto Airport (219 m, Japonia) |
75 % |
Mary Port lotniczy (222 m, Turkmenistan) |
65 % |
Buchara (226 m, Uzbekistan) |
80 % |
Amritsar Port lotniczy (234 m, Indie) |
70 % |
New Tanegashima Airport (237 m, Japonia) |
35 % |
Palam (237 m, Indie) |
70 % |
Changchun (238 m, Chiny) |
20 % |
Port lotniczy Okayama (242 m, Japonia) |
65 % |
Lampang (244 m, Tajlandia) |
50 % |
Loei (254 m, Tajlandia) |
60 % |
Chongqing (260 m, Chiny) |
70 % |
Port lotniczy Al-Ajn (262 m, Zjednoczone Emiraty Arabskie) |
75 % |
Mae Hong Son (268 m, Tajlandia) |
40 % |
Beer Szewa (280 m, Izrael) |
90 % |
Kōfu (281 m, Japonia) |
34 % |
Ust-Kamienogorsk Port lotniczy (286 m, Kazachstan) |
80 % |
Sarakhs Airport (288 m, Iran) |
55 % |
Port lotniczy Aizawl (291 m, Indie) |
40 % |
Luang Prabang (305 m, Laos) |
60 % |
Port lotniczy Nagpur (310 m, Indie) |
40 % |
Termez (310 m, Uzbekistan) |
50 % |
Port lotniczy Chiang Mai (314 m, Tajlandia) |
40 % |
Masdżed-e Solejman (320 m, Iran) |
70 % |
Gandża Port lotniczy (330 m, Azerbejdżan) |
60 % |
Port lotniczy Hiroshima (334 m, Japonia) |
50 % |
Port lotniczy Qəbələ (338 m, Azerbejdżan) |
95 % |
Astana (350 m, Kazachstan) |
85 % |
Shirakawa (357 m, Japonia) |
36 % |
Al-Kajsuma Port lotniczy (358 m, Arabia Saudyjska) |
45 % |
Karszy (376 m, Uzbekistan) |
65 % |
Mazar-i Szarif (378 m, Afganistan) |
60 % |
Port lotniczy Chiang Rai (390 m, Tajlandia) |
65 % |
Jaipur / Sanganer (390 m, Indie) |
30 % |
Lamerd Port lotniczy (408 m, Iran) |
95 % |
Nagano (419 m, Japonia) |
71 % |
Irbil Port lotniczy (420 m, Irak) |
75 % |
Port lotniczy Chodżent (442 m, Tadżykistan) |
45 % |
Port lotniczy Rafha (444 m, Arabia Saudyjska) |
35 % |
Port lotniczy Owda (445 m, Izrael) |
85 % |
Xianyang (479 m, Chiny) |
20 % |
Taszkent Port lotniczy (488 m, Uzbekistan) |
45 % |
Zabol (489 m, Iran) |
50 % |
Port lotniczy Chengdu-Shuangliu (495 m, Chiny) |
75 % |
Port lotniczy Tbilisi (495 m, Gruzja) |
70 % |
Guriat, Lotnisko (504 m, Arabia Saudyjska) |
70 % |
Maharana Pratap Airport (514 m, Indie) |
25 % |
Iida (529 m, Japonia) |
91 % |
Port lotniczy Karaganda (538 m, Kazachstan) |
90 % |
Hajdarabad Port lotniczy (545 m, Indie) |
55 % |
Arar Port lotniczy (549 m, Arabia Saudyjska) |
95 % |
Takayama (561 m, Japonia) |
67 % |
Iranszahr (591 m, Iran) |
50 % |
Szymkent (604 m, Kazachstan) |
35 % |
Damaszek, Lotnisko (609 m, Syria) |
55 % |
Matsumoto (611 m, Japonia) |
51 % |
Rijad/King Khaled Int., Lotnisko (614 m, Arabia Saudyjska) |
20 % |
Port lotniczy Hajdarabad (617 m, Indie) |
35 % |
Wadi ad-Dawasir Port lotniczy (622 m, Arabia Saudyjska) |
45 % |
Alula (624 m, Arabia Saudyjska) |
45 % |
Port lotniczy Medyna (636 m, Arabia Saudyjska) |
25 % |
Port lotniczy Burajda (648 m, Arabia Saudyjska) |
60 % |
Urumczi Port lotniczy (654 m, Chiny) |
95 % |
Port lotniczy Matsumoto (661 m, Japonia) |
65 % |
Taraz Port lotniczy (666 m, Kazachstan) |
60 % |
Unzendake Mount (680 m, Japonia) |
50 % |
Sakaka Port lotniczy (689 m, Arabia Saudyjska) |
65 % |
Gach Saran Du Gunbadan (699 m, Iran) |
50 % |
Port lotniczy Amman (722 m, Jordania) |
95 % |
Samarkanda (724 m, Uzbekistan) |
55 % |
Port lotniczy Szarura (725 m, Arabia Saudyjska) |
35 % |
Suwa (762 m, Japonia) |
84 % |
Tabuk Port lotniczy (768 m, Arabia Saudyjska) |
55 % |
Port lotniczy Marka (779 m, Jordania) |
95 % |
Taiyuan Port lotniczy (785 m, Chiny) |
15 % |
Port lotniczy Larestan (792 m, Iran) |
95 % |
Port lotniczy Duszanbe (800 m, Tadżykistan) |
40 % |
Jerozolima (815 m, Izrael) |
95 % |
As-Sulajmanijja (843 m, Irak) |
95 % |
Ałmaty Port lotniczy (851 m, Kazachstan) |
50 % |
Turajf Port lotniczy (852 m, Arabia Saudyjska) |
95 % |
Kawaguchiko (861 m, Japonia) |
54 % |
Nachiczewan Port lotniczy (873 m, Azerbejdżan) |
85 % |
Bangalore / Hindustan (888 m, Indie) |
40 % |
Har-knaan (934 m, Izrael) |
97 % |
Kaszan (982 m, Iran) |
60 % |
Karuizawa (999 m, Japonia) |
64 % |
Meszhed Port lotniczy (999 m, Iran) |
65 % |
Ha'il Port lotniczy (1002 m, Arabia Saudyjska) |
55 % |
Teheran Port lotniczy (1007 m, Iran) |
65 % |
Port lotniczy Kandahar (1010 m, Afganistan) |
60 % |
Hohhot (1065 m, Chiny) |
20 % |
Kulu (1093 m, Indie) |
60 % |
Kaszmar (1109 m, Iran) |
45 % |
Chorramabad Port lotniczy (1155 m, Iran) |
95 % |
Bisza Port lotniczy (1162 m, Arabia Saudyjska) |
70 % |
Semnan (1171 m, Iran) |
50 % |
Port lotniczy Teheran-Mehrabad (1191 m, Iran) |
35 % |
Port lotniczy Nadżran (1212 m, Arabia Saudyjska) |
45 % |
Jazd (1237 m, Iran) |
40 % |
Kazwin (1278 m, Iran) |
75 % |
Fasa (1288 m, Iran) |
95 % |
Kaszgar (1291 m, Chiny) |
15 % |
Nikkō (1294 m, Japonia) |
74 % |
Ardabil Port lotniczy (1315 m, Iran) |
70 % |
Urmia (1316 m, Iran) |
95 % |
Kermanszah (1322 m, Iran) |
65 % |
Maraghe (1340 m, Iran) |
65 % |
Ilam Port lotniczy (1342 m, Iran) |
95 % |
Tebriz Port lotniczy (1361 m, Iran) |
65 % |
Zahedan Port lotniczy (1370 m, Iran) |
55 % |
Sanandadż (1373 m, Iran) |
85 % |
At-Ta'if Port lotniczy (1453 m, Arabia Saudyjska) |
10 % |
Birdżand (1491 m, Iran) |
45 % |
Lanzhou (1518 m, Chiny) |
55 % |
Port lotniczy Giumri (1524 m, Armenia) |
85 % |
Isfahan (1550 m, Iran) |
40 % |
Al-Baha (1652 m, Arabia Saudyjska) |
95 % |
Zandżan (1663 m, Iran) |
55 % |
Hamadan (1749 m, Iran) |
85 % |
Kerman (1754 m, Iran) |
40 % |
Port lotniczy Kabul (1791 m, Afganistan) |
55 % |
Jasudż Port lotniczy (1825 m, Iran) |
95 % |
Kunming Port lotniczy (1895 m, Chiny) |
25 % |
Abade (2030 m, Iran) |
75 % |
Chamis Muszajt Port lotniczy (2056 m, Arabia Saudyjska) |
80 % |
Abha (2093 m, Arabia Saudyjska) |
80 % |
Paro Port lotniczy (2235 m, Bhutan) |
35 % |
Fuji Mountain (3778 m, Japonia) |
90 % |