stacje: 1569
|
tendencja |
Akkuduk (-78 m, Kazachstan) |
+ 0.6 |
Bandar-e Anzali (-26 m, Iran) |
+ 3.3 |
Fort-Szewczenko (-25 m, Kazachstan) |
+ 2.7 |
Atyrau (-22 m, Kazachstan) |
+ 1.3 |
Esenguly (-22 m, Turkmenistan) |
+ 2.4 |
Kurmangazy (-22 m, Kazachstan) |
+ 1.9 |
Nouszahr (-21 m, Iran) |
+ 3.0 |
Babolsar (-21 m, Iran) |
+ 3.7 |
Ramsar (-20 m, Iran) |
+ 3.0 |
Lenkoran (-12 m, Azerbejdżan) |
+ 3.0 |
Chunan (0 m, Chiny) |
+ 0.6 |
Ar-Rutba (0 m, Irak) |
+ 1.1 |
Sabriyah (0 m, Kuwejt) |
+ 1.7 |
Ujang Pandang/paotere (0 m, Indonezja) |
+ 1.2 |
Herat (0 m, Afganistan) |
+ 1.0 |
Bagdad (0 m, Irak) |
+ 1.4 |
Wientian Port lotniczy (0 m, Laos) |
+ 0.7 |
Mosul (0 m, Irak) |
+ 1.2 |
Port lotniczy Denpasar (1 m, Indonezja) |
+ 1.0 |
Rote/baa/lekunik (1 m, Indonezja) |
+ 0.7 |
Basra (2 m, Irak) |
+ 1.5 |
Al-fao (2 m, Irak) |
+ 1.4 |
Taipak (2 m, Kazachstan) |
+ 1.3 |
Cà Mau (2 m, Wietnam) |
+ 0.4 |
Bau-Bau Port lotniczy (2 m, Indonezja) |
+ 0.4 |
Dagupan (2 m, Filipiny) |
+ 0.2 |
Luwuk Port lotniczy (2 m, Indonezja) |
+ 0.7 |
Bima / Sumbawa (2 m, Indonezja) |
+ 0.9 |
Gorontalo Port lotniczy (2 m, Indonezja) |
- 0.6 |
Toli-Toli, Lotnisko (2 m, Indonezja) |
+ 0.5 |
Sanana Port lotniczy (2 m, Indonezja) |
+ 0.5 |
Tanjung Priok (2 m, Indonezja) |
+ 1.4 |
Chon Buri Port lotniczy (2 m, Tajlandia) |
+ 0.7 |
Port lotniczy Utarom (3 m, Indonezja) |
- 0.4 |
Port lotniczy Sorong (3 m, Indonezja) |
- 0.6 |
Kokonao, Lotnisko (3 m, Indonezja) |
- 0.2 |
Geser (3 m, Indonezja) |
+ 0.2 |
Hinatuan (3 m, Filipiny) |
+ 0.0 |
Mataram/Selaparang (3 m, Indonezja) |
+ 0.9 |
Balikpapan/Sepinggan (3 m, Indonezja) |
+ 1.3 |
Basra Port lotniczy (3 m, Irak) |
+ 1.6 |
Sonbong (3 m, Korea Północna) |
- 0.7 |
Ko Lanta (3 m, Tajlandia) |
+ 2.8 |
Padang Port lotniczy (3 m, Indonezja) |
+ 1.6 |
Sibolga, Lotnisko (3 m, Indonezja) |
+ 1.1 |
Rạch Giá (3 m, Wietnam) |
+ 0.8 |
Port lotniczy Surabaja-Juanda (3 m, Indonezja) |
+ 1.4 |
Surabaja (3 m, Indonezja) |
+ 0.6 |
Serui/yendosa (3 m, Indonezja) |
+ 0.0 |
Sarmi/orai (3 m, Indonezja) |
+ 0.4 |
Nakhon Si Thammarat (3 m, Tajlandia) |
+ 1.4 |
Tacloban (3 m, Filipiny) |
+ 1.0 |
Fukuyama (3 m, Japonia) |
- 0.1 |
Bitung (3 m, Indonezja) |
- 0.1 |
Kalianget (3 m, Indonezja) |
+ 1.5 |
Semarang (3 m, Indonezja) |
+ 0.8 |
Port of Belawan (3 m, Indonezja) |
+ 1.5 |
Surabaja Port lotniczy (3 m, Indonezja) |
+ 0.8 |
Semarang Port lotniczy (3 m, Indonezja) |
+ 1.1 |
Bangna Agromet (3 m, Tajlandia) |
+ 1.2 |
Sumbawa Besar Port lotniczy (3 m, Indonezja) |
+ 0.9 |
Maumere / Flores, Lotnisko (3 m, Indonezja) |
+ 0.5 |
Truong Sa (3 m, Wietnam) |
+ 0.6 |
Sangkapura (Bawean Is.) (3 m, Indonezja) |
+ 0.7 |
Chark (3 m, Iran) |
+ 1.7 |
Shantou (3 m, Chiny) |
+ 0.0 |
Punta Maria Borongan (3 m, Filipiny) |
+ 0.0 |
Nam Định (3 m, Wietnam) |
+ 1.0 |
Hà Tĩnh (3 m, Wietnam) |
+ 0.8 |
Port lotniczy Kota Kinabalu (3 m, Malezja) |
+ 0.9 |
Tarempa (3 m, Indonezja) |
+ 1.1 |
Port lotniczy Pontianak-Supadio (3 m, Indonezja) |
+ 1.8 |
San Jose (3 m, Filipiny) |
- 0.1 |
Aparri (3 m, Filipiny) |
+ 0.2 |
Labuha Port lotniczy (3 m, Indonezja) |
+ 0.4 |
Merauke/Mopah (3 m, Indonezja) |
- 0.4 |
Chanthaburi (4 m, Tajlandia) |
+ 5.0 |
Takua Pa district (4 m, Tajlandia) |
+ 1.0 |
Phatthalung (4 m, Tajlandia) |
+ 1.3 |
Sirri (4 m, Iran) |
+ 1.1 |
Phú Quốc (4 m, Wietnam) |
+ 1.7 |
Masan (4 m, Korea Południowa) |
+ 0.2 |
Aomori (4 m, Japonia) |
- 1.7 |
Khlong Yai (4 m, Tajlandia) |
+ 0.3 |
Samut Songkhram (4 m, Tajlandia) |
+ 0.7 |
Samutprakan Agromet (4 m, Tajlandia) |
+ 2.1 |
Nha Trang (4 m, Wietnam) |
+ 0.0 |
Casiguran (4 m, Filipiny) |
+ 0.5 |
Szanghaj (4 m, Chiny) |
+ 0.1 |
Bandar-e Deyr (4 m, Iran) |
+ 0.5 |
Sangley Point NAS (4 m, Filipiny) |
+ 0.1 |
Sakaiminato (4 m, Japonia) |
- 0.4 |
Yingkou (4 m, Chiny) |
+ 0.5 |
Toyo'oka (4 m, Japonia) |
- 0.2 |
Cha Am, Lotnisko (4 m, Tajlandia) |
- 0.4 |
Pohang (4 m, Korea Południowa) |
- 0.5 |
Bangkok (4 m, Tajlandia) |
+ 1.5 |
Roxas (4 m, Filipiny) |
- 0.2 |
Phuket (4 m, Tajlandia) |
+ 1.8 |
Nhà Bè (4 m, Wietnam) |
+ 0.9 |
Port lotniczy Penang (4 m, Malezja) |
+ 1.7 |
Daet (4 m, Filipiny) |
+ 0.1 |
Ko Samui (5 m, Tajlandia) |
+ 1.1 |
Kure (5 m, Japonia) |
- 0.9 |
Mutsu (5 m, Japonia) |
- 1.2 |
Trypolis (5 m, Liban) |
+ 0.4 |
Banyuwangi (5 m, Indonezja) |
+ 0.9 |
Dżask (5 m, Iran) |
+ 1.3 |
Międzynarodowy Port Lotniczy im. H (5 m, Azerbejdżan) |
+ 3.3 |
Rayong, Lotnisko (5 m, Tajlandia) |
+ 0.9 |
Tadotsu (5 m, Japonia) |
+ 0.1 |
Laoag (5 m, Filipiny) |
+ 0.1 |
Bintulu Port lotniczy (5 m, Malezja) |
+ 0.8 |
Phan Thiết (5 m, Wietnam) |
+ 0.8 |
Prachuap Khiri Khan (5 m, Tajlandia) |
+ 0.8 |
Kōchi (5 m, Japonia) |
- 0.7 |
Iba (5 m, Filipiny) |
+ 0.3 |
Onahama (5 m, Japonia) |
- 1.6 |
Alabat Airport (5 m, Filipiny) |
+ 0.0 |
Kumejima (5 m, Japonia) |
- 0.5 |
Sakata (5 m, Japonia) |
- 1.5 |
Narathiwat (5 m, Tajlandia) |
+ 1.2 |
Catarman (5 m, Filipiny) |
- 0.3 |
Thanh Hóa (5 m, Wietnam) |
+ 1.2 |
An-Nasirijja (5 m, Irak) |
+ 1.4 |
Longkou (5 m, Chiny) |
+ 0.9 |
Dipolog (5 m, Filipiny) |
+ 0.3 |
Dongtai (5 m, Chiny) |
+ 0.4 |
Xisha Dao (5 m, Chiny) |
+ 0.6 |
Sanhu Dao (5 m, Chiny) |
+ 0.8 |
Catbalogan (5 m, Filipiny) |
- 0.3 |
Shanwei (5 m, Chiny) |
+ 0.4 |
Prachinburi (6 m, Tajlandia) |
+ 1.0 |
Ryong'yŏn (6 m, Korea Północna) |
+ 0.0 |
Sasebo (6 m, Japonia) |
+ 0.2 |
Nakhon Si Thammarat Port lotniczy (6 m, Tajlandia) |
+ 1.3 |
Abadan (6 m, Iran) |
+ 1.5 |
Czabahar (6 m, Iran) |
+ 1.2 |
Abu Musa (6 m, Iran) |
+ 0.7 |
Cilacap (6 m, Indonezja) |
+ 1.3 |
Tokushima (6 m, Japonia) |
- 0.1 |
Port lotniczy Bangkok-Suvarnabhumi (6 m, Tajlandia) |
+ 1.6 |
Tarakan/Juwata (6 m, Indonezja) |
+ 0.6 |
Satun (6 m, Tajlandia) |
+ 1.5 |
Pattani Airport (6 m, Tajlandia) |
+ 1.1 |
Gunung Sitoli/Binaka, Lotnisko (6 m, Indonezja) |
+ 1.0 |
Port lotniczy Palu-Mutiara (6 m, Indonezja) |
+ 1.2 |
Chumphon (6 m, Tajlandia) |
+ 0.2 |
Vinh Port lotniczy (6 m, Wietnam) |
+ 1.1 |
Zamboanga (6 m, Filipiny) |
- 0.5 |
Niigata (6 m, Japonia) |
- 1.2 |
Quy NhƠn (6 m, Wietnam) |
+ 0.0 |
Failakah Island (6 m, Kuwejt) |
+ 1.5 |
Qinzhou (6 m, Chiny) |
+ 0.7 |
Rafaei (6 m, Irak) |
+ 1.2 |
Masbate Port lotniczy (6 m, Filipiny) |
- 0.4 |
Sheyang (7 m, Chiny) |
+ 0.6 |
Manokwari/rendan (7 m, Indonezja) |
- 0.4 |
Sanya (7 m, Chiny) |
+ 0.6 |
Surat Thani (7 m, Tajlandia) |
+ 1.5 |
Songkhla (7 m, Tajlandia) |
+ 1.0 |
Pathumthani Agromet (7 m, Tajlandia) |
+ 1.3 |
Infanta (7 m, Filipiny) |
+ 0.0 |
Aikawa (7 m, Japonia) |
- 1.3 |
Sinŭiju (7 m, Korea Północna) |
+ 0.4 |
U Thong Agromet (7 m, Tajlandia) |
+ 0.6 |
Nago (7 m, Japonia) |
- 0.4 |
Bogus Soviet (7 m, Gruzja) |
+ 1.4 |
Port lotniczy Đà Nẵng (7 m, Wietnam) |
+ 0.7 |
Móng Cái (7 m, Wietnam) |
+ 0.8 |
Nankin (7 m, Chiny) |
+ 1.1 |
Hagi (7 m, Japonia) |
- 0.4 |
Tateyama (7 m, Japonia) |
- 1.0 |
Chichi-jima (8 m, Japonia) |
+ 0.3 |
Majene (8 m, Indonezja) |
+ 0.9 |
Naze (8 m, Japonia) |
- 1.5 |
Đồng Hới (8 m, Wietnam) |
+ 0.7 |
Ranong (8 m, Tajlandia) |
+ 0.2 |
Port lotniczy Dżakarta-Soekarno-Ha (8 m, Indonezja) |
+ 2.0 |
Hà Đông district (8 m, Wietnam) |
+ 1.1 |
Dumaguete (8 m, Filipiny) |
+ 0.1 |
Jakarta Planetarium and Observatory (8 m, Indonezja) |
+ 2.1 |
Yonago (8 m, Japonia) |
- 0.5 |
Gamar Malamo Airport (8 m, Indonezja) |
+ 0.3 |
Liyang (8 m, Chiny) |
+ 0.8 |
Dongfang (8 m, Chiny) |
+ 0.5 |
Irako (8 m, Japonia) |
- 0.9 |
Tomakomai (8 m, Japonia) |
- 0.8 |
Sha Tin (8 m, Chiny) |
+ 0.1 |
Esashi (8 m, Japonia) |
- 1.5 |
Hongkong (8 m, Chiny) |
+ 0.1 |
Minami Tori-shima (8 m, Japonia) |
+ 0.4 |
Port lotniczy Phuket (9 m, Tajlandia) |
+ 1.7 |
Rajah Buayan Air Station Airport (9 m, Filipiny) |
+ 0.2 |
Ratchaburi (9 m, Tajlandia) |
+ 0.8 |
Ketapang Airport (9 m, Indonezja) |
+ 1.7 |
Tajpej (9 m, Republika Chińska) |
- 0.1 |
Huế (9 m, Wietnam) |
+ 0.9 |
Al-Amara (9 m, Irak) |
+ 0.7 |
Côn Đảo (9 m, Wietnam) |
+ 0.9 |
Suphan Buri (9 m, Tajlandia) |
+ 0.6 |
Quảng Ngãi (9 m, Wietnam) |
+ 0.7 |
Haboro (10 m, Japonia) |
- 1.3 |
Bandar-e Abbas Port lotniczy (10 m, Iran) |
+ 1.4 |
Takamatsu (10 m, Japonia) |
- 0.1 |
Lusi (10 m, Chiny) |
+ 0.3 |
Ganyu (10 m, Chiny) |
+ 1.1 |
Ayutthaya Agromet (10 m, Tajlandia) |
+ 0.4 |
Nakhon Pathom (10 m, Tajlandia) |
+ 1.0 |
Tegal (10 m, Indonezja) |
+ 1.3 |
Amahai (10 m, Indonezja) |
+ 0.2 |
Kho Hong Agromet (10 m, Tajlandia) |
+ 1.4 |
Palembang/Talangbetutu, Port Lotniczy (10 m, Indonezja) |
+ 1.3 |
As-Samawa (11 m, Irak) |
+ 1.2 |
Ishigaki (11 m, Japonia) |
- 0.8 |
Sukumo (11 m, Japonia) |
- 1.1 |
Ambulong (11 m, Filipiny) |
- 0.2 |
Kuwejt (11 m, Kuwejt) |
+ 1.6 |
Lop Buri Port lotniczy (11 m, Tajlandia) |
+ 0.7 |
Iriomote (11 m, Japonia) |
- 0.9 |
Ambon Port lotniczy (12 m, Indonezja) |
+ 0.5 |
Wakkanai (12 m, Japonia) |
- 1.6 |
Gaoyao (12 m, Chiny) |
+ 0.3 |
Esashi (12 m, Japonia) |
- 1.4 |
Waingapu Port lotniczy (12 m, Indonezja) |
+ 0.8 |
Kalabahi (Alor) (12 m, Indonezja) |
+ 1.0 |
Tual (12 m, Indonezja) |
- 0.2 |
Hua Hin (12 m, Tajlandia) |
+ 0.5 |
Bangkok Port lotniczy (12 m, Tajlandia) |
+ 0.8 |
Ejlat Port lotniczy (12 m, Izrael) |
- 0.1 |
Laoting (12 m, Chiny) |
+ 0.9 |
Tagbilaran (12 m, Filipiny) |
- 0.2 |
Kabinburi (12 m, Tajlandia) |
+ 2.1 |
Tsuruga (12 m, Japonia) |
- 0.6 |
Ta Kwu Ling (13 m, Chiny) |
+ 0.1 |
Manila (13 m, Filipiny) |
- 0.4 |
Ōita (13 m, Japonia) |
- 0.2 |
Fushiki (13 m, Japonia) |
- 0.8 |
Botou (13 m, Chiny) |
+ 0.8 |
Sawi Agromet (13 m, Tajlandia) |
+ 1.0 |
Katsu'ura (13 m, Japonia) |
- 1.1 |
Makassar/Hasanuddin, Lotnisko (14 m, Indonezja) |
+ 0.9 |
Pyeongtaek (14 m, Korea Południowa) |
+ 0.0 |
Bandar-e Lenge (14 m, Iran) |
+ 1.5 |
Ushibuka (14 m, Japonia) |
+ 0.0 |
Phrasang (14 m, Tajlandia) |
+ 1.6 |
Gharakhil (14 m, Iran) |
+ 3.0 |
Huaiyin Xian (14 m, Chiny) |
+ 1.0 |
Dandong (14 m, Chiny) |
+ 0.3 |
Wajima (14 m, Japonia) |
- 0.8 |
Ali Al-Gharbi (14 m, Irak) |
+ 0.0 |
Tainan (14 m, Republika Chińska) |
+ 0.2 |
Uwajima (14 m, Japonia) |
- 1.1 |
Miyazaki (15 m, Japonia) |
- 0.3 |
Ninoy Aquino Int., Lotnisko (15 m, Filipiny) |
- 0.3 |
Shizuoka (15 m, Japonia) |
- 1.3 |
Tottori (15 m, Japonia) |
- 0.2 |
Aburatsu (15 m, Japonia) |
- 0.3 |
Fukuoka Port lotniczy (15 m, Japonia) |
- 0.3 |
Puerto Princesa (15 m, Filipiny) |
+ 0.2 |