stacje: 1119
|
wilgotność |
Minami Tori-shima (8 m, Japonia) |
78 % |
Nemuro (39 m, Japonia) |
100 % |
Kushiro (40 m, Japonia) |
96 % |
Abashiri (44 m, Japonia) |
76 % |
Urakawa (37 m, Japonia) |
98 % |
Asahikawa (140 m, Japonia) |
84 % |
Chichi-jima (8 m, Japonia) |
87 % |
Wakkanai (12 m, Japonia) |
96 % |
Sapporo (26 m, Japonia) |
91 % |
Morioka (155 m, Japonia) |
82 % |
Sendai (44 m, Japonia) |
59 % |
Chōshi (28 m, Japonia) |
97 % |
Aomori (4 m, Japonia) |
98 % |
Hakodate (44 m, Japonia) |
92 % |
Jayapura/dok Ii (3 m, Indonezja) |
75 % |
Jayapura Port lotniczy (99 m, Indonezja) |
66 % |
Mito (31 m, Japonia) |
73 % |
Merauke/Mopah (3 m, Indonezja) |
71 % |
Tanahmerah (16 m, Indonezja) |
84 % |
Suttsu (38 m, Japonia) |
94 % |
Akita (22 m, Japonia) |
93 % |
Wakamatsu (217 m, Japonia) |
77 % |
Hachijō-jima (156 m, Japonia) |
98 % |
Tokio (36 m, Japonia) |
75 % |
Oshima (79 m, Japonia) |
88 % |
Maebashi (113 m, Japonia) |
64 % |
Niigata (6 m, Japonia) |
94 % |
Wamena Port lotniczy (1660 m, Indonezja) |
71 % |
Sarmi/orai (3 m, Indonezja) |
80 % |
Omaezaki (47 m, Japonia) |
73 % |
Nagano (419 m, Japonia) |
73 % |
Nagoja (56 m, Japonia) |
60 % |
Wajima (14 m, Japonia) |
79 % |
Kanazawa (33 m, Japonia) |
69 % |
Tsu (18 m, Japonia) |
63 % |
Kokonao, Lotnisko (3 m, Indonezja) |
78 % |
Serui/yendosa (3 m, Indonezja) |
72 % |
Biak, Lotnisko (11 m, Indonezja) |
75 % |
Shionomisaki Lighthouse (76 m, Japonia) |
59 % |
Osaka (83 m, Japonia) |
62 % |
Maizuru (23 m, Japonia) |
87 % |
Tokushima (6 m, Japonia) |
56 % |
Tottori (15 m, Japonia) |
76 % |
Takamatsu (10 m, Japonia) |
61 % |
Manokwari/rendan (7 m, Indonezja) |
71 % |
Port lotniczy Utarom (3 m, Indonezja) |
71 % |
Kōchi (5 m, Japonia) |
58 % |
Saigo (32 m, Japonia) |
74 % |
Matsue (23 m, Japonia) |
73 % |
Matsuyama (34 m, Japonia) |
67 % |
Tual (12 m, Indonezja) |
99 % |
Hiroszima (54 m, Japonia) |
63 % |
Fak-fak (141 m, Indonezja) |
78 % |
Fujin (65 m, Chiny) |
68 % |
Ōita (13 m, Japonia) |
61 % |
Miyazaki (15 m, Japonia) |
63 % |
Saumlaki (24 m, Indonezja) |
94 % |
Minamidaitōjima (21 m, Japonia) |
92 % |
Port lotniczy Sorong (3 m, Indonezja) |
83 % |
Jixi (234 m, Chiny) |
69 % |
Ullŭng-do (220 m, Korea Południowa) |
64 % |
Geser (3 m, Indonezja) |
87 % |
Kagoshima Port lotniczy (32 m, Japonia) |
63 % |
Sonbong (3 m, Korea Północna) |
86 % |
Fukuoka Port lotniczy (15 m, Japonia) |
64 % |
Banda Neira (4 m, Indonezja) |
81 % |
Nagasaki (35 m, Japonia) |
66 % |
Ch'ŏngjin (43 m, Korea Północna) |
81 % |
Mudanjiang (242 m, Chiny) |
68 % |
Naze (8 m, Japonia) |
57 % |
Yanji (178 m, Chiny) |
63 % |
Uljin (51 m, Korea Południowa) |
57 % |
Pohang (4 m, Korea Południowa) |
63 % |
Ulsan (36 m, Korea Południowa) |
63 % |
Tsushima (19 m, Japonia) |
72 % |
Kimch'aek (23 m, Korea Północna) |
87 % |
Donghae Radar (37 m, Korea Południowa) |
52 % |
Pusan (70 m, Korea Południowa) |
54 % |
Yichun (232 m, Chiny) |
60 % |
Gangneung (26 m, Korea Południowa) |
48 % |
Amahai (10 m, Indonezja) |
83 % |
Chuncheon (75 m, Korea Południowa) |
54 % |
Fukue (26 m, Japonia) |
69 % |
Daegwallyeong (844 m, Korea Południowa) |
76 % |
Tonghe (110 m, Chiny) |
65 % |
Andong (141 m, Korea Południowa) |
72 % |
Daegu (59 m, Korea Południowa) |
58 % |
Sokcho (19 m, Korea Południowa) |
46 % |
Masan (4 m, Korea Południowa) |
60 % |
Yeongwol (237 m, Korea Południowa) |
76 % |
Tongyeong (33 m, Korea Południowa) |
59 % |
Samjiyŏn (1381 m, Korea Północna) |
88 % |
Gumi (48 m, Korea Południowa) |
64 % |
Sinp'o (19 m, Korea Północna) |
80 % |
Changjon (34 m, Korea Północna) |
66 % |
Hyesan (714 m, Korea Północna) |
85 % |
Sangju (100 m, Korea Południowa) |
72 % |
Pungsan (1200 m, Korea Północna) |
42 % |
Jinju (23 m, Korea Południowa) |
69 % |
Ambon Port lotniczy (12 m, Indonezja) |
83 % |
Chupungnyeong (245 m, Korea Południowa) |
73 % |
Shangzhi (191 m, Chiny) |
55 % |
Wonju (151 m, Korea Południowa) |
68 % |
Chinhae (222 m, Korea Południowa) |
82 % |
Gamar Malamo Airport (8 m, Indonezja) |
76 % |
Bukchuncheon (97 m, Korea Południowa) |
83 % |
Chuncheon (78 m, Korea Południowa) |
76 % |
Yeosu (67 m, Korea Południowa) |
69 % |
Naha (54 m, Japonia) |
94 % |
Hamhŭng (22 m, Korea Północna) |
88 % |
Labuha Port lotniczy (3 m, Indonezja) |
77 % |
Icheon (90 m, Korea Południowa) |
83 % |
Cheongju (59 m, Korea Południowa) |
75 % |
Heihe (166 m, Chiny) |
90 % |
Wŏnsan (36 m, Korea Północna) |
67 % |
Daejeon (72 m, Korea Południowa) |
74 % |
Ternate Port lotniczy (23 m, Indonezja) |
86 % |
Namwon (89 m, Korea Południowa) |
81 % |
Cheorwon (155 m, Korea Południowa) |
89 % |
Pyonggang (371 m, Korea Północna) |
79 % |
Changjin (1080 m, Korea Północna) |
78 % |
Suncheon (75 m, Korea Południowa) |
66 % |
Jeonju (55 m, Korea Południowa) |
68 % |
Cheonan (22 m, Korea Południowa) |
78 % |
Namlea/buru Isla (20 m, Indonezja) |
88 % |
Dongducheon (112 m, Korea Południowa) |
95 % |
Pyeongtaek (14 m, Korea Południowa) |
78 % |
Suwon (35 m, Korea Południowa) |
83 % |
Seul (86 m, Korea Południowa) |
86 % |
Hailun (240 m, Chiny) |
88 % |
Linjiang (333 m, Chiny) |
60 % |
Gwangju (74 m, Korea Południowa) |
86 % |
Chunggang (331 m, Korea Północna) |
73 % |
Seongsan (20 m, Korea Południowa) |
56 % |
Jeongeup (40 m, Korea Południowa) |
65 % |
Yangdok (279 m, Korea Północna) |
96 % |
Harbin (143 m, Chiny) |
65 % |
Gunsan (31 m, Korea Południowa) |
76 % |
Munsan (31 m, Korea Południowa) |
92 % |
Wando (35 m, Korea Południowa) |
72 % |
Gochang (56 m, Korea Południowa) |
68 % |
Huma (179 m, Chiny) |
98 % |
Inczon (70 m, Korea Południowa) |
90 % |
Kanggye (306 m, Korea Północna) |
76 % |
Kaesŏng (70 m, Korea Północna) |
92 % |
Seogwipo (51 m, Korea Południowa) |
68 % |
Boryeong (19 m, Korea Południowa) |
77 % |
Singye (97 m, Korea Północna) |
80 % |
Czedżu (23 m, Korea Południowa) |
65 % |
Seosan (27 m, Korea Południowa) |
81 % |
Mokpo (39 m, Korea Południowa) |
78 % |
Hŭich'ŏn (155 m, Korea Północna) |
82 % |
Gosan (73 m, Korea Południowa) |
76 % |
Sanana Port lotniczy (2 m, Indonezja) |
85 % |
Pjongjang (36 m, Korea Północna) |
92 % |
Sariwŏn (52 m, Korea Północna) |
92 % |
Haeju (81 m, Korea Północna) |
90 % |
Anju (27 m, Korea Północna) |
79 % |
Tahuna/naha (38 m, Indonezja) |
84 % |
Heuksando (83 m, Korea Południowa) |
81 % |
Namp'o (47 m, Korea Północna) |
93 % |
Anda (150 m, Chiny) |
59 % |
Miyako-jima (42 m, Japonia) |
88 % |
Kusŏng (99 m, Korea Północna) |
96 % |
Nenjiang (243 m, Chiny) |
87 % |
Changchun (238 m, Chiny) |
50 % |
Bitung (3 m, Indonezja) |
81 % |
Supung (76 m, Korea Północna) |
90 % |
Menado, Lotnisko (80 m, Indonezja) |
76 % |
Ryong'yŏn (6 m, Korea Północna) |
86 % |
Qian Gorlos (136 m, Chiny) |
57 % |
Paengnyŏng (158 m, Korea Południowa) |
90 % |
Kalabahi (Alor) (12 m, Indonezja) |
84 % |
Sinŭiju (7 m, Korea Północna) |
97 % |
Dandong (14 m, Chiny) |
92 % |
Ishigaki (11 m, Japonia) |
80 % |
Qiqihar (148 m, Chiny) |
49 % |
Kupang / Timor, Lotnisko (108 m, Indonezja) |
77 % |
Port lotniczy Shenyang-Taoxian (60 m, Chiny) |
50 % |
Shenyang (43 m, Chiny) |
50 % |
Tailai (150 m, Chiny) |
42 % |
Gorontalo Port lotniczy (2 m, Indonezja) |
83 % |
Rote/baa/lekunik (1 m, Indonezja) |
77 % |
Larantuka/gewaye (17 m, Indonezja) |
74 % |
Luwuk Port lotniczy (2 m, Indonezja) |
74 % |
Chengshantou (47 m, Chiny) |
92 % |
Bau-Bau Port lotniczy (2 m, Indonezja) |
91 % |
Zhangwu (84 m, Chiny) |
72 % |
Shengsi (81 m, Chiny) |
27 % |
Kendari/wolter (50 m, Indonezja) |
96 % |
Mohe (433 m, Chiny) |
98 % |
Tongliao (180 m, Chiny) |
34 % |
Maumere / Flores, Lotnisko (3 m, Indonezja) |
76 % |
Yingkou (4 m, Chiny) |
55 % |
Dinghai (37 m, Chiny) |
47 % |
Bugt (739 m, Chiny) |
50 % |
Dachen Dao (84 m, Chiny) |
78 % |
Sabu/tardamu (26 m, Indonezja) |
77 % |
Shanghai/Pudong, Lotnisko (4 m, Chiny) |
40 % |
Tulihe (733 m, Chiny) |
43 % |
Dalian (97 m, Chiny) |
63 % |
Kolaka/pomalaa (15 m, Indonezja) |
92 % |
Lusi (10 m, Chiny) |
28 % |
Dalian Port lotniczy (32 m, Chiny) |
65 % |
Szanghaj (4 m, Chiny) |
30 % |
Ningbo Port lotniczy (4 m, Chiny) |
50 % |
Shanghai/Hongqiao, Lotnisko (7 m, Chiny) |
35 % |
Jinzhou (70 m, Chiny) |
72 % |
Jarud Qi (266 m, Chiny) |
31 % |
Toli-Toli, Lotnisko (2 m, Indonezja) |
85 % |
Poso (2 m, Indonezja) |
84 % |
Changdao (40 m, Chiny) |
53 % |
Rui'an (38 m, Chiny) |
75 % |
Ruteng (1170 m, Indonezja) |
85 % |
Qingdao Port lotniczy (10 m, Chiny) |
70 % |
Masamba (50 m, Indonezja) |
91 % |
Waingapu Port lotniczy (12 m, Indonezja) |
81 % |
Qingdao (77 m, Chiny) |
76 % |
Longkou (5 m, Chiny) |
58 % |
Dongtai (5 m, Chiny) |
38 % |
Sheyang (7 m, Chiny) |
63 % |
Hangzhou Port lotniczy (6 m, Chiny) |
50 % |
Hangzhou (43 m, Chiny) |
65 % |
Arxan (997 m, Chiny) |
64 % |
Pingtan (31 m, Chiny) |
67 % |
Hailar (650 m, Chiny) |
55 % |
Port lotniczy Palu-Mutiara (6 m, Indonezja) |
91 % |
Ujang Pandang/paotere (0 m, Indonezja) |
72 % |
Makassar/Hasanuddin, Lotnisko (14 m, Indonezja) |
87 % |
Liyang (8 m, Chiny) |
64 % |
Lindong (485 m, Chiny) |
32 % |
Fuzhou (85 m, Chiny) |
90 % |
Ganyu (10 m, Chiny) |
51 % |
Weifang (22 m, Chiny) |
60 % |
Huaiyin Xian (14 m, Chiny) |
64 % |
Majene (8 m, Indonezja) |
76 % |
Chifeng (572 m, Chiny) |
53 % |
Laoting (12 m, Chiny) |
74 % |
Quzhou (71 m, Chiny) |
83 % |
Nankin (7 m, Chiny) |
58 % |
Nankin Port lotniczy (15 m, Chiny) |
75 % |
Bima / Sumbawa (2 m, Indonezja) |
95 % |
Khalkh-Gol (688 m, Mongolia) |
62 % |
Nanping (128 m, Chiny) |
87 % |
Xiamen Port lotniczy (18 m, Chiny) |
95 % |
Xiamen (139 m, Chiny) |
98 % |
Port lotniczy Sandakan (13 m, Malezja) |
80 % |
Chengde (386 m, Chiny) |
61 % |
Tawau Port lotniczy (20 m, Malezja) |
90 % |
Xi Ujimqin Qi (997 m, Chiny) |
67 % |
Tarakan/Juwata (6 m, Indonezja) |
93 % |
Huimin (12 m, Chiny) |
51 % |
Tanjung Redep/be (26 m, Indonezja) |
94 % |
Shaowu (219 m, Chiny) |
91 % |
Sumbawa Besar Port lotniczy (3 m, Indonezja) |
82 % |
Zhangping (203 m, Chiny) |
94 % |
Bengbu (22 m, Chiny) |
60 % |
Yong'an (204 m, Chiny) |
94 % |
Port lotniczy Tiencin-Binhai (3 m, Chiny) |
55 % |
Tanjung Selor (50 m, Indonezja) |
90 % |
Jingdezhen (60 m, Chiny) |
87 % |
Samarinda/Temindung (230 m, Indonezja) |
92 % |
Xuzhou (42 m, Chiny) |
40 % |
Anqing (20 m, Chiny) |
78 % |
Jinan (58 m, Chiny) |
32 % |
Dong Ujimqin Qi (840 m, Chiny) |
62 % |
Balikpapan/Sepinggan (3 m, Indonezja) |
91 % |
Yanzhou (53 m, Chiny) |
41 % |
Kudat (5 m, Malezja) |
80 % |
Xin Barag Youqi (556 m, Chiny) |
33 % |
Port lotniczy Jieyang Chaoshan (3 m, Chiny) |
95 % |
Shantou (3 m, Chiny) |
88 % |
Fengning (661 m, Chiny) |
57 % |
Port lotniczy Pekin (36 m, Chiny) |
65 % |
Botou (13 m, Chiny) |
50 % |
Dolon Nor (1247 m, Chiny) |
44 % |
Guangchang (142 m, Chiny) |
100 % |
Huoshan (68 m, Chiny) |
74 % |
Pekin (55 m, Chiny) |
69 % |
Kotabaru/setagen (18 m, Indonezja) |
91 % |
Meixian (84 m, Chiny) |
94 % |
Mataram/Selaparang (3 m, Indonezja) |
97 % |
Xilinhot (1004 m, Chiny) |
51 % |
Port lotniczy Kota Kinabalu (3 m, Malezja) |
90 % |
Lushan (1165 m, Chiny) |
88 % |
Nanchang (50 m, Chiny) |
89 % |
Fuyang (33 m, Chiny) |
58 % |
Bozhou (42 m, Chiny) |
56 % |
Juvai Semaring Airport (1094 m, Indonezja) |
95 % |
Gushi (44 m, Chiny) |
68 % |
Xunwu (299 m, Chiny) |
95 % |
Matad (907 m, Mongolia) |
38 % |
Dingtao (49 m, Chiny) |
61 % |
Baoding (19 m, Chiny) |
71 % |
Shanwei (5 m, Chiny) |
95 % |
Labuan Port lotniczy (30 m, Malezja) |
90 % |
Port lotniczy Denpasar (1 m, Indonezja) |
85 % |
Macheng (59 m, Chiny) |
67 % |
Ji'an (78 m, Chiny) |
97 % |
Abag Qi (1128 m, Chiny) |
52 % |
Ganzhou (138 m, Chiny) |
95 % |
Bandar Seri Begawan Port lotniczy (15 m, Brunei) |
95 % |
Muarateweh (60 m, Indonezja) |
95 % |
Zhangjiakou (726 m, Chiny) |
37 % |
Banjarmasin/Syamsuddin Noo (20 m, Indonezja) |
86 % |
Heyuan (41 m, Chiny) |
96 % |
Czojbalsan (747 m, Mongolia) |
76 % |
Xingtai (78 m, Chiny) |
49 % |
Lianping (214 m, Chiny) |
96 % |
Shijiazhuang (81 m, Chiny) |
58 % |
Dashbalbar (705 m, Mongolia) |
40 % |
Yichun (129 m, Chiny) |
92 % |
Banyuwangi (5 m, Indonezja) |
95 % |
Anyang (64 m, Chiny) |
56 % |
Waglan Island (60 m, Indie) |
97 % |
Sha Tin (8 m, Chiny) |
92 % |
Hongkong (8 m, Chiny) |
80 % |
Ta Kwu Ling (13 m, Chiny) |
92 % |
Wuhan (23 m, Chiny) |
80 % |
Shenzhen (18 m, Chiny) |
87 % |
Xinyang (115 m, Chiny) |
58 % |
Cheung Chau (79 m, Chiny) |
100 % |
Palangkaraya/Panarung (27 m, Indonezja) |
92 % |
Huade (1484 m, Chiny) |
24 % |
Miri Port lotniczy (18 m, Malezja) |
85 % |
Lau Fau Shan (35 m, Chiny) |
95 % |
Kalianget (3 m, Indonezja) |
94 % |
Port lotniczy Shenzhen (4 m, Chiny) |
90 % |
Zhengzhou (111 m, Chiny) |
65 % |
Shaoguan (68 m, Chiny) |
98 % |
Taipa Port lotniczy (114 m, Chiny) |
99 % |
Wutai Shan (2898 m, Chiny) |
26 % |
Kanton Port lotniczy (42 m, Chiny) |
95 % |
Baruun-Urt (981 m, Mongolia) |
74 % |
Jining (1416 m, Chiny) |
24 % |
Chenzhou (185 m, Chiny) |
98 % |
Bintulu Port lotniczy (5 m, Malezja) |
95 % |
Putussibau (53 m, Indonezja) |
92 % |
Changsha Port lotniczy (68 m, Chiny) |
95 % |
Port lotniczy Surabaja-Juanda (3 m, Indonezja) |
95 % |
Shangchuandao (18 m, Chiny) |
87 % |
Zaoyang (127 m, Chiny) |
79 % |
Yuanping (838 m, Chiny) |
45 % |
Surabaja Port lotniczy (3 m, Indonezja) |
94 % |
Surabaja (3 m, Indonezja) |
91 % |
Sangkapura (Bawean Is.) (3 m, Indonezja) |
90 % |
Taiyuan Port lotniczy (785 m, Chiny) |
30 % |
Nanyang (131 m, Chiny) |
100 % |
Taiyuan (779 m, Chiny) |
37 % |
Gaoyao (12 m, Chiny) |
95 % |
Xisha Dao (5 m, Chiny) |
88 % |
Erenhot (966 m, Chiny) |
48 % |
Yangjiang (22 m, Chiny) |
92 % |
Sibu Port lotniczy (31 m, Malezja) |
95 % |
Nangapinoh (37 m, Indonezja) |
96 % |
Pangkalan Bun/Iskandar (25 m, Indonezja) |
96 % |
Changde (35 m, Chiny) |
96 % |
Hohhot (1065 m, Chiny) |
30 % |
Laohekou (91 m, Chiny) |
92 % |
Lingling (174 m, Chiny) |
100 % |
Sanhu Dao (5 m, Chiny) |
82 % |
Sintang/susilo (30 m, Indonezja) |
98 % |
Sri Aman Airport (11 m, Malezja) |
95 % |
Yichang (134 m, Chiny) |
83 % |
Wuzhou (120 m, Chiny) |
96 % |
Hequ (861 m, Chiny) |
29 % |
Lushi (570 m, Chiny) |
74 % |
Yuncheng (365 m, Chiny) |
64 % |
Xinyi (84 m, Chiny) |
91 % |
Fang Xian (435 m, Chiny) |
100 % |
Öndörchaan (1033 m, Mongolia) |
47 % |
Haikou Port lotniczy (23 m, Chiny) |
75 % |
Semarang (3 m, Indonezja) |
89 % |
Zhanjiang (38 m, Chiny) |
90 % |
Semarang Port lotniczy (3 m, Indonezja) |
87 % |
Haikou (24 m, Chiny) |
73 % |
Port lotniczy Kuching (27 m, Malezja) |
95 % |
Guilin (166 m, Chiny) |
95 % |
Sangzhi (322 m, Chiny) |
100 % |
Mandal (1223 m, Chiny) |
15 % |
Sajnszand (938 m, Mongolia) |
61 % |
Huayin (2063 m, Chiny) |
61 % |
Dongsheng (1459 m, Chiny) |
18 % |
Ketapang Airport (9 m, Indonezja) |
84 % |
Yulin (1058 m, Chiny) |
45 % |
Zhijiang (273 m, Chiny) |
100 % |
Shan Xian (169 m, Chiny) |
86 % |
Sanya (7 m, Chiny) |
96 % |
Yan'an (959 m, Chiny) |
54 % |
Fengjie (303 m, Chiny) |
92 % |
Enshi (458 m, Chiny) |
91 % |
Port lotniczy Pontianak-Supadio (3 m, Indonezja) |
96 % |
Port lotniczy Sanya-Phoenix (27 m, Chiny) |
80 % |
Paloh (15 m, Indonezja) |
94 % |
Tegal (10 m, Indonezja) |
88 % |
Beihai (16 m, Chiny) |
97 % |
Ankang (291 m, Chiny) |
83 % |
Cilacap (6 m, Indonezja) |
91 % |
Jinghe (411 m, Chiny) |
64 % |
Xianyang (479 m, Chiny) |
65 % |
Dongfang (8 m, Chiny) |
72 % |
Haliut (1290 m, Chiny) |
28 % |
Ranai (2 m, Indonezja) |
89 % |
Nanning (126 m, Chiny) |
92 % |
Jatiwangi (50 m, Indonezja) |
94 % |
Czojr (1286 m, Mongolia) |
89 % |
Port lotniczy Đà Nẵng (7 m, Wietnam) |
90 % |
Nanning/Wuxu, Lotnisko (128 m, Chiny) |
90 % |
Hechi (214 m, Chiny) |
83 % |
Otog Qi (1381 m, Chiny) |
29 % |
Tanjungpandan, Lotnisko (44 m, Indonezja) |
101 % |
Huế (9 m, Wietnam) |
95 % |
Bandung/Husein (740 m, Indonezja) |
96 % |
Dachuan (344 m, Chiny) |
96 % |
Maanti (1430 m, Mongolia) |
66 % |
Linhe (1041 m, Chiny) |
25 % |
Yanchi (1356 m, Chiny) |
36 % |
Fengxiang (781 m, Chiny) |
80 % |
Hanzhong (509 m, Chiny) |
99 % |
Citeko / Puncak (300 m, Indonezja) |
98 % |
Tanjung Priok (2 m, Indonezja) |
93 % |
Ułan Bator (1306 m, Mongolia) |
50 % |
Jakarta Planetarium and Observatory (8 m, Indonezja) |
91 % |
Longzhou (129 m, Chiny) |
75 % |
Guiyang (1074 m, Chiny) |
95 % |
Ho Chi Minh Port lotniczy (19 m, Wietnam) |
90 % |
Pingliang (1348 m, Chiny) |
53 % |
Curug, Lotnisko (46 m, Indonezja) |
99 % |
Port lotniczy Dżakarta-Soekarno-Hatta (8 m, Indonezja) |
86 % |
Baise (177 m, Chiny) |
88 % |
Chongqing (260 m, Chiny) |
95 % |
Hails (1510 m, Chiny) |
18 % |
Mandalgowi (1393 m, Mongolia) |
73 % |
Tarempa (3 m, Indonezja) |
92 % |
Yinchuan (1112 m, Chiny) |
40 % |
Krâchéh (23 m, Kambodża) |
84 % |
Serang (40 m, Indonezja) |
95 % |
Pangkal Pinang Port lotniczy (33 m, Indonezja) |
96 % |
Nanchong (310 m, Chiny) |
100 % |
Baruunkharaa (807 m, Mongolia) |
59 % |
Beidaoqu (1084 m, Chiny) |
81 % |
Port lotniczy Nội Bài w Hanoi (6 m, Wietnam) |
95 % |
Svay Riĕng (6 m, Kambodża) |
90 % |
Tsogt-Ovoo (1298 m, Mongolia) |
57 % |
Telukbetung, Lotnisko (96 m, Indonezja) |
95 % |
Ubon Ratchathani Agromet (131 m, Tajlandia) |
67 % |
Wudu (1079 m, Chiny) |
69 % |
Ubon Ratchathani (124 m, Tajlandia) |
61 % |
Phnom Penh Port lotniczy (0 m, Kambodża) |
92 % |
Kandal (8 m, Kambodża) |
94 % |
Nakhon Phanom (153 m, Tajlandia) |
74 % |
Nakhon Phanom (148 m, Tajlandia) |
64 % |
Mukdahan (140 m, Tajlandia) |
64 % |
Palembang/Talangbetutu, Port Lotniczy (10 m, Indonezja) |
96 % |
Mianyang (522 m, Chiny) |
82 % |
Savannakhét (145 m, Laos) |
60 % |
Nakhon Phanom Airport (179 m, Tajlandia) |
65 % |
Yibin (342 m, Chiny) |
94 % |
Singkep, Lotnisko (31 m, Indonezja) |
96 % |
Chbar Mon municipality (27 m, Kambodża) |
1 % |
Tanjungpinang (18 m, Indonezja) |
96 % |
Bayan Mod (1329 m, Chiny) |
20 % |
Dalandzadgad (1465 m, Mongolia) |
47 % |
Sisaket Agromet (129 m, Tajlandia) |
67 % |
Yuzhong (1875 m, Chiny) |
54 % |
Sakon Nakhon (172 m, Tajlandia) |
57 % |
Sakon Nakhon Port lotniczy (161 m, Tajlandia) |
55 % |
Batam/hang Nadim (24 m, Indonezja) |
88 % |
Sakon Nakhon Agromet (192 m, Tajlandia) |
68 % |
Singapur, Lotnisko (16 m, Singapur) |
79 % |
Port lotniczy Chengdu-Shuangliu (495 m, Chiny) |
90 % |
Singapur/Paya Lebar (20 m, Singapur) |
80 % |
Saikhan-Ovoo (1316 m, Mongolia) |
72 % |
Lanzhou (1518 m, Chiny) |
50 % |
Wenjiang (540 m, Chiny) |
98 % |
Zhanyi (1900 m, Chiny) |
45 % |
Tha Tum (130 m, Tajlandia) |
77 % |
Roi Et (142 m, Tajlandia) |
62 % |
Senai (40 m, Malezja) |
95 % |
Jambi/Sultan Taha (25 m, Indonezja) |
95 % |
Roi Et (156 m, Tajlandia) |
62 % |
Kamalasai (141 m, Tajlandia) |
66 % |
Bulgan (1208 m, Mongolia) |
65 % |
Surin (147 m, Tajlandia) |
74 % |
Surin (144 m, Tajlandia) |
79 % |
Huize (2110 m, Chiny) |
79 % |
Buriram (184 m, Tajlandia) |
66 % |
Port lotniczy Kuantan (16 m, Malezja) |
95 % |
Minqin (1367 m, Chiny) |
32 % |
Kosumphisai (154 m, Tajlandia) |
62 % |
Ya'an (629 m, Chiny) |
88 % |
Hezuo (2910 m, Chiny) |
88 % |
Khlong Yai (4 m, Tajlandia) |
85 % |
Khon Kaen (195 m, Tajlandia) |
67 % |
Thaphra Agromet (167 m, Tajlandia) |
72 % |
Udon Thani (178 m, Tajlandia) |
73 % |
Arwajcheer (1813 m, Mongolia) |
96 % |
Kunming Port lotniczy (1895 m, Chiny) |
50 % |
Nang Rong district (182 m, Tajlandia) |
82 % |
Nong Khai Airport (174 m, Tajlandia) |
74 % |
Khutag-Öndör (938 m, Mongolia) |
59 % |
Kunming (1892 m, Chiny) |
61 % |
Aranyaprathet (49 m, Tajlandia) |
80 % |
Nongbualamphu (229 m, Tajlandia) |
73 % |
Bengkulu/Padangkemiling, Port (16 m, Indonezja) |
95 % |
Port lotniczy Trat (32 m, Tajlandia) |
90 % |
Rengat, Lotnisko (46 m, Indonezja) |
98 % |
Kota Bharu Port lotniczy (5 m, Malezja) |
85 % |
Xichang (1599 m, Chiny) |
61 % |
Malakka Port lotniczy (9 m, Malezja) |
90 % |
Chok Chai district (193 m, Tajlandia) |
74 % |
Phliu Agromet (24 m, Tajlandia) |
85 % |
Luang Prabang (305 m, Laos) |
95 % |
Chanthaburi (4 m, Tajlandia) |
86 % |
Nakhon Ratchasima Port lotniczy (187 m, Tajlandia) |
82 % |
Chaiyaphum Airport (184 m, Tajlandia) |
67 % |
Sa Kaeo (43 m, Tajlandia) |
88 % |
Jiangcheng (1121 m, Chiny) |
91 % |
Narathiwat (5 m, Tajlandia) |
87 % |
Xining (2296 m, Chiny) |
79 % |
Loei (254 m, Tajlandia) |
81 % |
Loei (264 m, Tajlandia) |
84 % |
Kabinburi (12 m, Tajlandia) |
85 % |
Sepang/kl International (21 m, Malezja) |
90 % |
Port lotniczy Kuala Lumpur (22 m, Malezja) |
90 % |
Cecerleg (1691 m, Mongolia) |
94 % |
Pekanbaru Port lotniczy (31 m, Indonezja) |
99 % |
Chachoengsao (70 m, Tajlandia) |
96 % |
Erdenmandal (1509 m, Mongolia) |
70 % |
Kerinci/depati (782 m, Indonezja) |
98 % |
Prachinburi (6 m, Tajlandia) |
81 % |
Rayong, Lotnisko (5 m, Tajlandia) |
78 % |
Pak Chong Agromet (388 m, Tajlandia) |
63 % |
Yala (36 m, Tajlandia) |
92 % |
Lom Sak district (145 m, Tajlandia) |
62 % |
Bua Chum (51 m, Tajlandia) |
85 % |
Pattani Airport (6 m, Tajlandia) |
92 % |
Phetchabun (116 m, Tajlandia) |
73 % |
Huai Pong Agromet (45 m, Tajlandia) |
75 % |
Wichian Buri district (70 m, Tajlandia) |
71 % |
Chon Buri Port lotniczy (2 m, Tajlandia) |
80 % |
Sattahip district (18 m, Tajlandia) |
89 % |
Simao (1303 m, Chiny) |
82 % |
Pattaya (61 m, Tajlandia) |
86 % |
Thung Chang (334 m, Tajlandia) |
73 % |
Laem Chabang (81 m, Tajlandia) |
83 % |
Amphoe Ko Sichang (27 m, Tajlandia) |
74 % |
Tha Wang Pha (237 m, Tajlandia) |
84 % |
Nan (202 m, Tajlandia) |
79 % |
Port lotniczy Bangkok-Suvarnabhumi (6 m, Tajlandia) |
83 % |
Guinan (3123 m, Chiny) |
67 % |
Samutprakan Agromet (4 m, Tajlandia) |
79 % |
Nan Agromet (265 m, Tajlandia) |
80 % |
Ayutthaya Agromet (10 m, Tajlandia) |
91 % |
Sitiawan / Pangkor, Lotnisko (8 m, Malezja) |
92 % |
Pathumthani Agromet (7 m, Tajlandia) |
85 % |
Lop Buri Port lotniczy (11 m, Tajlandia) |
85 % |
Songkhla (7 m, Tajlandia) |
87 % |
Bangkok Port lotniczy (12 m, Tajlandia) |
75 % |
Bangna Agromet (3 m, Tajlandia) |
79 % |
Bangkok Port (6 m, Tajlandia) |
75 % |
Bangkok (4 m, Tajlandia) |
85 % |
Takfa Agromet (93 m, Tajlandia) |
81 % |
Kho Hong Agromet (10 m, Tajlandia) |
92 % |
Port lotniczy Hat Yai (35 m, Tajlandia) |
92 % |
Zhangye (1483 m, Chiny) |
34 % |
Sa Dao (26 m, Tajlandia) |
98 % |
Port lotniczy Alor Setar-Sułtan Abdul Halim (5 m, Malezja) |
92 % |
Padang Port lotniczy (3 m, Indonezja) |
95 % |
Phichit (38 m, Tajlandia) |
82 % |
Phitsanulok (46 m, Tajlandia) |
72 % |
Port lotniczy Penang (4 m, Malezja) |
85 % |
Lincang (1503 m, Chiny) |
100 % |
Dali (1992 m, Chiny) |
83 % |
Chai Nat Agromet (17 m, Tajlandia) |
86 % |
Mörön (1283 m, Mongolia) |
50 % |
Phrae (163 m, Tajlandia) |
79 % |
Nakhon Sawan (35 m, Tajlandia) |
80 % |
Khatgal (1668 m, Mongolia) |
77 % |
Phatthalung (4 m, Tajlandia) |
96 % |
Gangca (3302 m, Chiny) |
75 % |
Suphan Buri (9 m, Tajlandia) |
81 % |
Uttaradit (64 m, Tajlandia) |
81 % |
Satun (6 m, Tajlandia) |
92 % |
Cha Am, Lotnisko (4 m, Tajlandia) |
85 % |
Nakhon Si Thammarat (3 m, Tajlandia) |
95 % |
Ko Samui (5 m, Tajlandia) |
92 % |
Uthai Thani (26 m, Tajlandia) |
84 % |
Samut Songkhram (4 m, Tajlandia) |
85 % |
Garzê (3394 m, Chiny) |
85 % |
Nakhon Si Thammarat Port lotniczy (6 m, Tajlandia) |
94 % |
Nakhon Pathom (10 m, Tajlandia) |
92 % |
Hua Hin (12 m, Tajlandia) |
82 % |
Nakhon Si Thammarat Port lotniczy (4 m, Tajlandia) |
95 % |
Phayao (399 m, Tajlandia) |
82 % |
Port lotniczy Chiang Rai (390 m, Tajlandia) |
95 % |
U Thong Agromet (7 m, Tajlandia) |
85 % |
Si Samrong Agromet (54 m, Tajlandia) |
87 % |
Chiang Rai Port lotniczy (393 m, Tajlandia) |
93 % |
Prachuap Khiri Khan (5 m, Tajlandia) |
85 % |
Sukhothai Port lotniczy (54 m, Tajlandia) |
80 % |
Sukhothai (50 m, Tajlandia) |
82 % |
Ratchaburi (9 m, Tajlandia) |
94 % |
Chiang Rai Agromet (401 m, Tajlandia) |
95 % |
Port lotniczy Langkawi (7 m, Malezja) |
95 % |
Nong Phlub Agromet (108 m, Tajlandia) |
91 % |
Rinchinlhumbe (1583 m, Mongolia) |
49 % |
Darlag (3968 m, Chiny) |
86 % |
Surat Thani Agromet (36 m, Tajlandia) |
90 % |
Kengtung (828 m, Birma) |
91 % |
Trang (16 m, Tajlandia) |
87 % |
Kanchanaburi Port lotniczy (29 m, Tajlandia) |
71 % |
Kamphaeng Phet (82 m, Tajlandia) |
73 % |
Lampang (244 m, Tajlandia) |
68 % |
Chawang (30 m, Tajlandia) |
94 % |
Surat Thani (7 m, Tajlandia) |
92 % |
Lampang Agromet (319 m, Tajlandia) |
76 % |
Phrasang (14 m, Tajlandia) |
92 % |
Thoen district (192 m, Tajlandia) |
81 % |
Chumphon (6 m, Tajlandia) |
92 % |
Tak (126 m, Tajlandia) |
70 % |
Sawi Agromet (13 m, Tajlandia) |
94 % |
Ko Lanta (3 m, Tajlandia) |
92 % |
Lamphun (298 m, Tajlandia) |
70 % |
Doi Ang Khang (1530 m, Tajlandia) |
86 % |
Bhumibol Dam (144 m, Tajlandia) |
64 % |
Krabi Port lotniczy (25 m, Tajlandia) |
95 % |
Port lotniczy Chiang Mai (314 m, Tajlandia) |
72 % |
Krabi (31 m, Tajlandia) |
95 % |
Doi Mu Soe Agromet (868 m, Tajlandia) |
87 % |
Deqen (3320 m, Chiny) |
92 % |
Sibolga, Lotnisko (3 m, Indonezja) |
98 % |
Umphang district (460 m, Tajlandia) |
91 % |
Port of Belawan (3 m, Indonezja) |
94 % |
Medan Port lotniczy (25 m, Indonezja) |
96 % |
Thong Pha Phum district (99 m, Tajlandia) |
85 % |
Ranong (8 m, Tajlandia) |
83 % |
Myeik (37 m, Birma) |
92 % |
Victoria Point (47 m, Birma) |
92 % |
Mae Sot (197 m, Tajlandia) |
80 % |
Tengchong (1649 m, Chiny) |
86 % |
Jiuquan (1478 m, Chiny) |
35 % |
Phuket (4 m, Tajlandia) |
84 % |
Port lotniczy Phuket (9 m, Tajlandia) |
92 % |
Takua Pa district (4 m, Tajlandia) |
95 % |
Tawè (17 m, Birma) |
95 % |
Madoi (4273 m, Chiny) |
77 % |
Tosontsengel (1723 m, Mongolia) |
87 % |
Dulan (3192 m, Chiny) |
43 % |
Bayanbulag (2255 m, Mongolia) |
61 % |
Mae Sariang, Lotnisko (213 m, Tajlandia) |
82 % |
Yay (7 m, Birma) |
100 % |
Mae Hong Son (268 m, Tajlandia) |
67 % |
Lasho (747 m, Birma) |
93 % |
Ba-an (10 m, Birma) |
83 % |
Gunung Sitoli/Binaka, Lotnisko (6 m, Indonezja) |
97 % |
Mulmejn (22 m, Birma) |
91 % |
Putao (409 m, Malezja) |
94 % |
Myitkyina (147 m, Birma) |
74 % |
Lhokseumawe Port lotniczy (87 m, Indonezja) |
92 % |
Banmaw (113 m, Birma) |
74 % |
Taunggyi (1436 m, Birma) |
98 % |
Mazong Shan (1770 m, Chiny) |
30 % |
Yushu (3682 m, Chiny) |
91 % |
Uliastaj (1759 m, Mongolia) |
79 % |
Pegu (15 m, Birma) |
92 % |
Taungngu (49 m, Birma) |
81 % |
Katha (95 m, Birma) |
76 % |
Ałtaj (2181 m, Mongolia) |
51 % |
Pyinmana (104 m, Birma) |
82 % |
Mingaladon (29 m, Birma) |
83 % |
Rangun Port lotniczy (15 m, Birma) |
92 % |
Meulaboh Port lotniczy (90 m, Indonezja) |
97 % |
Mandalaj (76 m, Birma) |
58 % |
Miktila (220 m, Birma) |
70 % |
Shwebo (110 m, Birma) |
83 % |
Hkamti (146 m, Birma) |
93 % |
Pyapon (2 m, Birma) |
97 % |
Maubin (5 m, Birma) |
92 % |
Banda, Lotnisko (21 m, Indonezja) |
94 % |
Hinthada (26 m, Birma) |
94 % |
Pasighat (157 m, Indie) |
80 % |
Da Qaidam (3174 m, Chiny) |
47 % |
Sabang Port lotniczy (126 m, Indonezja) |
93 % |
Pyain (60 m, Birma) |
83 % |
Munywa (82 m, Birma) |
68 % |
Homalin (131 m, Birma) |
80 % |
Nyaung-U (55 m, Malezja) |
75 % |
Golmud (2809 m, Chiny) |
34 % |
Minbu (51 m, Birma) |
72 % |
Basejn (10 m, Birma) |
91 % |
Gwa (3 m, Birma) |
90 % |
Mawlaik (116 m, Birma) |
91 % |
Thandwe (11 m, Birma) |
92 % |
Kalewa (109 m, Birma) |
83 % |
North Lakhimpur (102 m, Indie) |
94 % |
Imphal (774 m, Indie) |
98 % |
Manaung (9 m, Birma) |
86 % |
Falam (1372 m, Birma) |
73 % |
Kyaukphyu (5 m, Birma) |
90 % |
Hami (739 m, Chiny) |
25 % |
Lenghu (2771 m, Chiny) |
45 % |
Wyspy Kokosowe (3 m, Malezja) |
92 % |
Sittwe (5 m, Birma) |
89 % |
Tanggulashan (4535 m, Chiny) |
79 % |
Ulaangom (939 m, Mongolia) |
33 % |
Nagqu (4508 m, Chiny) |
88 % |
Kailashahar (30 m, Indie) |
94 % |
Cox's Bazar Airport (4 m, Bangladesz) |
91 % |
Srihotto Port lotniczy (35 m, Bangladesz) |
78 % |
Shillong (1600 m, Indie) |
87 % |
Port lotniczy Shah Amanat (6 m, Bangladesz) |
95 % |
Shisanjianfang (732 m, Chiny) |
20 % |
Gauhati, Lotnisko (54 m, Indie) |
85 % |
Kobdo (1405 m, Mongolia) |
61 % |
Baitag (1186 m, Mongolia) |
58 % |
Feni (8 m, Bangladesz) |
95 % |
Agartala Port lotniczy (16 m, Indie) |
90 % |
Lhasa (3650 m, Chiny) |
83 % |
Maijdicourt (6 m, Bangladesz) |
94 % |
Mangnai (2945 m, Chiny) |
24 % |
Ćandpur (7 m, Bangladesz) |
95 % |
Dhaka Port lotniczy (9 m, Bangladesz) |
82 % |
Port lotniczy Dhaka (10 m, Bangladesz) |
85 % |
Barisal (4 m, Bangladesz) |
89 % |
Uigi (1715 m, Mongolia) |
29 % |
Qitai (794 m, Chiny) |
43 % |
Fuyun (827 m, Chiny) |
85 % |
Paro Port lotniczy (2235 m, Bhutan) |
85 % |
Bogra (20 m, Bangladesz) |
79 % |
Rongpur (34 m, Bangladesz) |
85 % |
Turfan (37 m, Chiny) |
17 % |
Port lotniczy Dźoszohor (7 m, Bangladesz) |
96 % |
Port lotniczy Ishurdi (14 m, Bangladesz) |
86 % |
Kalkuta / Dum Dum, Lotnisko (6 m, Indie) |
70 % |
Kolkata (6 m, Indie) |
72 % |
Altay (737 m, Chiny) |
67 % |
Tikanlik (847 m, Chiny) |
21 % |
Urumczi (947 m, Chiny) |
48 % |
Urumczi Port lotniczy (654 m, Chiny) |
45 % |
Purnia (38 m, Indie) |
54 % |
Bhagalpur (44 m, Indie) |
48 % |
Balasore (20 m, Indie) |
67 % |
Paradeep (9 m, Indie) |
68 % |
Korla (933 m, Chiny) |
34 % |
Bhubaneswar Port lotniczy (46 m, Indie) |
65 % |
Puri (6 m, Indie) |
77 % |
Hoboksar (1294 m, Chiny) |
54 % |
Port lotniczy Katmandu (1337 m, Nepal) |
55 % |
Ranchi (652 m, Indie) |
40 % |
Port lotniczy Patna (60 m, Indie) |
37 % |
Gopalpur (17 m, Indie) |
90 % |
Karamay (428 m, Chiny) |
49 % |
Bol'she Narymskoe (401 m, Kazachstan) |
79 % |
Jharsuguda (230 m, Indie) |
77 % |
Tazhong (1099 m, Chiny) |
37 % |
Ridder (811 m, Kazachstan) |
69 % |
Gorakhpur (77 m, Indie) |
36 % |
Vishakhapatnam/Waltair (66 m, Indie) |
87 % |
Waranasi (90 m, Indie) |
60 % |
Tacheng (535 m, Chiny) |
52 % |
Kucha (1100 m, Chiny) |
53 % |
Varanasi / Babatpur (81 m, Indie) |
45 % |
Tuni (19 m, Indie) |
88 % |
Ust-Kamienogorsk Port lotniczy (286 m, Kazachstan) |
70 % |
Kokpekty (512 m, Kazachstan) |
74 % |
Kakinada (8 m, Indie) |
84 % |
Dźagdalpur (553 m, Indie) |
75 % |
Tavria (270 m, Kazachstan) |
58 % |
Pottuvil (8 m, Sri Lanka) |
89 % |
Madakalapuwa (12 m, Sri Lanka) |
93 % |
Ürżar (491 m, Kazachstan) |
82 % |
Trikunamalaja (7 m, Sri Lanka) |
90 % |
Zhangiztobe (455 m, Kazachstan) |
89 % |
Machilipatnam (3 m, Indie) |
93 % |
Hambantota (20 m, Sri Lanka) |
91 % |
Badulla (670 m, Sri Lanka) |
96 % |
Bandarawela (1225 m, Sri Lanka) |
90 % |
Lucknow/Amausi, Lotnisko (128 m, Indie) |
50 % |
Mullaittivu (2 m, Sri Lanka) |
81 % |
Nuwara Elija (1880 m, Sri Lanka) |
54 % |
Kandy (477 m, Sri Lanka) |
95 % |
Vijayawada Airport (24 m, Indie) |
90 % |
Vavuniya (98 m, Sri Lanka) |
94 % |
Maha Illuppallama (117 m, Sri Lanka) |
96 % |
Anuradhapura Port lotniczy (89 m, Sri Lanka) |
99 % |
Ratnapura (86 m, Sri Lanka) |
100 % |
Kurunegala (116 m, Sri Lanka) |
96 % |
Semey/Semipalatinsk (196 m, Kazachstan) |
73 % |
Galle (18 m, Sri Lanka) |
89 % |
Numgambakkam (6 m, Indie) |
85 % |
Port lotniczy Ćennaj (16 m, Indie) |
85 % |
Żarkent (645 m, Kazachstan) |
80 % |
Ongole (12 m, Indie) |
86 % |
Dżafna (3 m, Sri Lanka) |
100 % |
Nellur (20 m, Indie) |
91 % |
Hotan (1375 m, Chiny) |
22 % |
Mannar (3 m, Sri Lanka) |
86 % |
Kolombo (5 m, Sri Lanka) |
93 % |
Katunayake (8 m, Sri Lanka) |
96 % |
Kolombo (7 m, Sri Lanka) |
91 % |
Puttalam (2 m, Sri Lanka) |
92 % |
Karajkkal (7 m, Indie) |
91 % |
Cuddalore (12 m, Indie) |
90 % |
Tirupati (105 m, Indie) |
85 % |
Żansügyrow (628 m, Kazachstan) |
3 % |
Novonikalaevka (258 m, Kazachstan) |
57 % |
Konyrolen (1224 m, Kazachstan) |
97 % |
Port lotniczy Nagpur (310 m, Indie) |
70 % |
Port lotniczy Tiruchirapalli (88 m, Indie) |
85 % |
Jhansi (249 m, Indie) |
47 % |
Bachu (1117 m, Chiny) |
54 % |
Hajdarabad Port lotniczy (545 m, Indie) |
54 % |
Port lotniczy Hajdarabad (617 m, Indie) |
50 % |
Semijarka (149 m, Kazachstan) |
80 % |
Selam (278 m, Indie) |
74 % |
Maduraj (131 m, Indie) |
85 % |
Karnulu (281 m, Indie) |
38 % |
Dehradun (682 m, Indie) |
64 % |
Bangalore / Hindustan (888 m, Indie) |
60 % |
Anantapur (364 m, Indie) |
45 % |
Bengaluru (921 m, Indie) |
61 % |
Port lotniczy Bhopal (523 m, Indie) |
46 % |
Guna (478 m, Indie) |
40 % |
Shache (1232 m, Chiny) |
43 % |
Safdarjung Airport (216 m, Indie) |
45 % |
Palam (237 m, Indie) |
45 % |
Coimbatore/Peelamedu (399 m, Indie) |
90 % |
Intymak (614 m, Kazachstan) |
100 % |
Thiruvananthapuram Port lotniczy (64 m, Indie) |
80 % |
Thiruvananthapuram (5 m, Indie) |
80 % |
Ałmaty Port lotniczy (851 m, Kazachstan) |
80 % |
Pawłodar (122 m, Kazachstan) |
89 % |
Ambala (273 m, Indie) |
52 % |
Mikhailovka (114 m, Kazachstan) |
88 % |
Patiala (251 m, Indie) |
64 % |
Chitradurga (733 m, Indie) |
87 % |
Koczin Port lotniczy (8 m, Indie) |
95 % |
Yegindybulak (776 m, Kazachstan) |
58 % |
Bakanas (396 m, Kazachstan) |
89 % |
Kaszgar (1291 m, Chiny) |
20 % |
Solapur Port lotniczy (479 m, Indie) |
70 % |
Jaipur / Sanganer (390 m, Indie) |
30 % |
Kozhikode (5 m, Indie) |
83 % |
Hisar Port lotniczy (221 m, Indie) |
77 % |
Gadag-Betigeri (650 m, Indie) |
84 % |
Irtyshsk (94 m, Kazachstan) |
74 % |
Port lotniczy Aurangabad (579 m, Indie) |
90 % |
Banihal (1630 m, Indie) |
95 % |
Bałchasz (350 m, Kazachstan) |
74 % |
Qazigund (1739 m, Indie) |
87 % |
Mangalore/Bajpe (102 m, Indie) |
90 % |
Amritsar Port lotniczy (234 m, Indie) |
70 % |
Śrinagar (1587 m, Indie) |
83 % |
Bektauata (620 m, Kazachstan) |
69 % |
Sijalkot (256 m, Pakistan) |
81 % |
Port lotniczy Sijalkot (247 m, Pakistan) |
75 % |
Port lotniczy Lahaur (215 m, Pakistan) |
54 % |
Maharana Pratap Airport (514 m, Indie) |
50 % |
Ganganagar (177 m, Indie) |
59 % |
Pune (559 m, Indie) |
58 % |
Nashik (601 m, Indie) |
67 % |
Goa / Panjim, Lotnisko (60 m, Indie) |
87 % |
Novotroitskoe (456 m, Kazachstan) |
82 % |
Dźhelam (234 m, Pakistan) |
72 % |
Port lotniczy Male (2 m, Malediwy) |
88 % |
Kadhdhoo (2 m, Malediwy) |
87 % |
Murree (2127 m, Pakistan) |
67 % |
Balakot (981 m, Pakistan) |
84 % |
Moiynty (582 m, Kazachstan) |
62 % |
Port lotniczy Karaganda (538 m, Kazachstan) |
75 % |
Ratnagiri (67 m, Indie) |
92 % |
Vadodara (39 m, Indie) |
61 % |
Bahawalnagar (163 m, Pakistan) |
39 % |
Kakol (1309 m, Pakistan) |
74 % |
Hanimaadhoo (2 m, Malediwy) |
86 % |
Gan (Addu Atoll) (2 m, Malediwy) |
92 % |
Karaganda (553 m, Kazachstan) |
72 % |
Minicoy / Lakkadiven (2 m, Indie) |
95 % |
Islamabad Port lotniczy (508 m, Pakistan) |
54 % |
Fajsalabad (184 m, Pakistan) |
63 % |
Bestobe (168 m, Kazachstan) |
100 % |
Port lotniczy Kaadedhdhoo (2 m, Malediwy) |
97 % |
Zharyk (656 m, Kazachstan) |
67 % |
Bombaj/Santacruz, Lotnisko (14 m, Indie) |
90 % |
Surat (12 m, Indie) |
75 % |
Lugovoj (683 m, Kazachstan) |
74 % |
Ahmadabad Port lotniczy (55 m, Indie) |
45 % |
Saidu Sharif (951 m, Pakistan) |
89 % |
Deesa (136 m, Indie) |
60 % |
Peszawar (329 m, Pakistan) |
84 % |
Czitral (1500 m, Pakistan) |
89 % |
Bahawalpur (113 m, Pakistan) |
66 % |
Drosh (1465 m, Pakistan) |
66 % |
Fergana (577 m, Uzbekistan) |
73 % |
Peszawar Port lotniczy (360 m, Pakistan) |
70 % |
Namangan (474 m, Uzbekistan) |
63 % |
Multan Port lotniczy (123 m, Pakistan) |
46 % |
Barmer (193 m, Indie) |
38 % |
Taraz (655 m, Kazachstan) |
73 % |
Astana (350 m, Kazachstan) |
70 % |
Taraz Port lotniczy (666 m, Kazachstan) |
55 % |
Akköl (384 m, Kazachstan) |
79 % |
Dera Ismail Khan (173 m, Pakistan) |
73 % |
Rajkot (138 m, Indie) |
86 % |
Khanpur (88 m, Pakistan) |
67 % |
Pskem (1258 m, Uzbekistan) |
75 % |
Aul Turara Ryskulova (808 m, Kazachstan) |
66 % |
Szczuczyńsk (395 m, Kazachstan) |
63 % |
Parachinar (1726 m, Pakistan) |
64 % |
Zhaltyr (305 m, Kazachstan) |
72 % |
Chhor (6 m, Pakistan) |
87 % |
Bar Khan (1098 m, Pakistan) |
40 % |
Szymkent (604 m, Kazachstan) |
55 % |
Port lotniczy Chodżent (442 m, Tadżykistan) |
50 % |
Bhuj Airport (80 m, Indie) |
88 % |
Porbandar Port lotniczy (7 m, Indie) |
88 % |
Kzylzar (361 m, Kazachstan) |
58 % |
Zhob (1407 m, Pakistan) |
63 % |
Kokczetaw (229 m, Kazachstan) |
76 % |
Taszkent Port lotniczy (488 m, Uzbekistan) |
55 % |
Pietropawłowsk (142 m, Kazachstan) |
75 % |
Okha (7 m, Indie) |
87 % |
Dwarka (11 m, Indie) |
85 % |
Bugun (406 m, Kazachstan) |
100 % |
Achisaj (822 m, Kazachstan) |
66 % |
Badin (11 m, Pakistan) |
87 % |
Rohri (68 m, Pakistan) |
55 % |
Naliya (25 m, Indie) |
80 % |
Port lotniczy Duszanbe (800 m, Tadżykistan) |
80 % |
Balkasino (398 m, Kazachstan) |
69 % |
Syrdaria (264 m, Uzbekistan) |
78 % |
Shubarkul (490 m, Kazachstan) |
61 % |
Jakobabad (56 m, Pakistan) |
56 % |
Hajdarabad Port lotniczy (30 m, Pakistan) |
79 % |
Nawabshah (38 m, Pakistan) |
67 % |
Atbasar (304 m, Kazachstan) |
70 % |
Padidan (47 m, Pakistan) |
59 % |
Turkiestan (207 m, Kazachstan) |
71 % |
Bayyrkum (184 m, Kazachstan) |
56 % |
Cardara (275 m, Kazachstan) |
44 % |
Sibi (134 m, Pakistan) |
61 % |
Dżyzak (345 m, Uzbekistan) |
79 % |
Żezkazgan (346 m, Kazachstan) |
55 % |
Termez (310 m, Uzbekistan) |
70 % |
Korangi Airport (22 m, Pakistan) |
80 % |
Zlikha (138 m, Kazachstan) |
70 % |
Blacoveschenka (151 m, Kazachstan) |
71 % |
Ruzaevka (227 m, Kazachstan) |
63 % |
Samarkanda (724 m, Uzbekistan) |
80 % |
Ciili (153 m, Kazachstan) |
57 % |
Karsakpay (488 m, Kazachstan) |
55 % |
Khuzdar (1232 m, Pakistan) |
28 % |
Kalat (2017 m, Pakistan) |
45 % |
Dierżawinsk (243 m, Kazachstan) |
79 % |
Karszy (376 m, Uzbekistan) |
50 % |
Nurota (485 m, Uzbekistan) |
67 % |
Uricky (216 m, Kazachstan) |
75 % |
Kyzyłorda (130 m, Kazachstan) |
55 % |
Buchara (226 m, Uzbekistan) |
45 % |
Tamdy (237 m, Uzbekistan) |
28 % |
Dalbandin (850 m, Pakistan) |
52 % |
Ak-Bajtal (234 m, Uzbekistan) |
42 % |
Panjgur (981 m, Pakistan) |
66 % |
Dzhusaly (103 m, Kazachstan) |
79 % |
Kustanaj (170 m, Kazachstan) |
75 % |
Torgai (123 m, Kazachstan) |
63 % |
Pasni (6 m, Pakistan) |
86 % |
Nok Kundi (683 m, Pakistan) |
56 % |
Buzaubaj (98 m, Uzbekistan) |
46 % |
Kazały (68 m, Kazachstan) |
79 % |
Mary Port lotniczy (222 m, Turkmenistan) |
65 % |
Jiwani Airport (57 m, Pakistan) |
82 % |
Aralsk (62 m, Kazachstan) |
91 % |
Zabol (489 m, Iran) |
70 % |
Zahedan Port lotniczy (1370 m, Iran) |
95 % |
Iranszahr (591 m, Iran) |
60 % |
Urgencz (101 m, Uzbekistan) |
48 % |
Chimbaj (66 m, Uzbekistan) |
44 % |
Meszhed Port lotniczy (999 m, Iran) |
95 % |
Nukus (77 m, Uzbekistan) |
38 % |
Nukus Port lotniczy (77 m, Uzbekistan) |
35 % |
Birdżand (1491 m, Iran) |
80 % |
Qo'ng'irot (64 m, Uzbekistan) |
62 % |
Stepnoe (243 m, Kazachstan) |
100 % |
Mugodzarskaja (398 m, Kazachstan) |
76 % |
Aszchabad (210 m, Turkmenistan) |
70 % |
Tokmansay (368 m, Kazachstan) |
100 % |
Jaslyk (127 m, Uzbekistan) |
47 % |
Dżask (5 m, Iran) |
75 % |
Aktobe Port lotniczy (219 m, Kazachstan) |
90 % |
Temyr (234 m, Kazachstan) |
79 % |
Kerman (1754 m, Iran) |
95 % |
Fudżajra (28 m, Zjednoczone Emiraty Arabskie) |
40 % |
Bandar-e Abbas Port lotniczy (10 m, Iran) |
80 % |
Sam (88 m, Kazachstan) |
75 % |
Ras al-Chajma Port lotniczy (31 m, Zjednoczone Emiraty Arabskie) |
85 % |
Dejrestan Port lotniczy (12 m, Iran) |
90 % |
Port lotniczy Al-Ajn (262 m, Zjednoczone Emiraty Arabskie) |
45 % |
Sharjah Int., Lotnisko (33 m, Zjednoczone Emiraty Arabskie) |
50 % |
Dubaj, Lotnisko (5 m, Zjednoczone Emiraty Arabskie) |
45 % |
Bandar-e Lenge (14 m, Iran) |
90 % |
Uil (128 m, Kazachstan) |
78 % |
Port lotniczy Abu Zabi (27 m, Zjednoczone Emiraty Arabskie) |
45 % |
Gorgan (155 m, Iran) |
95 % |
Jazd (1237 m, Iran) |
95 % |
Port lotniczy Larestan (792 m, Iran) |
70 % |
Abu Zabi Bateen, Lotnisko (5 m, Zjednoczone Emiraty Arabskie) |
45 % |
Kisz Port lotniczy (30 m, Iran) |
95 % |
Fasa (1288 m, Iran) |
70 % |
Makat (-21 m, Kazachstan) |
79 % |
Turkmenbaszy Port lotniczy (85 m, Turkmenistan) |
55 % |
Sziraz Port lotniczy (1481 m, Iran) |
85 % |
Zhympity (32 m, Kazachstan) |
75 % |
Atyrau (-22 m, Kazachstan) |
74 % |
Taipak (2 m, Kazachstan) |
76 % |
Atyrau Port lotniczy (-21 m, Kazachstan) |
75 % |
Isfahan (1550 m, Iran) |
95 % |
Doha Port lotniczy (10 m, Katar) |
60 % |
Jasudż Port lotniczy (1825 m, Iran) |
95 % |
Nouszahr Port lotniczy (-18 m, Iran) |
90 % |
Port lotniczy Teheran-Mehrabad (1191 m, Iran) |
60 % |
Uralsk (37 m, Kazachstan) |
80 % |
Czapajew (17 m, Kazachstan) |
71 % |
Teheran Port lotniczy (1007 m, Iran) |
40 % |
Isatai (-26 m, Kazachstan) |
87 % |
Buszehr Port lotniczy (19 m, Iran) |
35 % |
Gach Saran Du Gunbadan (699 m, Iran) |
65 % |
Ramsar (-20 m, Iran) |
65 % |
Bahrajn Int., Lotnisko (2 m, Bahrajn) |
65 % |
Fort-Szewczenko (-25 m, Kazachstan) |
95 % |
Az-Zahran Port lotniczy (17 m, Arabia Saudyjska) |
50 % |
Międzynarodowy Port Lotniczy im. Heydəra Əliyeva (5 m, Azerbejdżan) |
90 % |
Ad-Dammam Port lotniczy (12 m, Arabia Saudyjska) |
65 % |
Al Ahsa, Lotnisko (178 m, Arabia Saudyjska) |
40 % |
Kurmangazy (-22 m, Kazachstan) |
68 % |
Bandar-e Mahszahr Port lotniczy (2 m, Iran) |
75 % |
Lenkoran (-12 m, Azerbejdżan) |
60 % |
Sajun Port lotniczy (701 m, Jemen) |
30 % |
Ahwaz Port lotniczy (22 m, Iran) |
60 % |
Hamadan (1749 m, Iran) |
95 % |
Ardabil Port lotniczy (1315 m, Iran) |
75 % |
Chorramabad Port lotniczy (1155 m, Iran) |
65 % |
Basra (2 m, Irak) |
45 % |
Port lotniczy Qəbələ (338 m, Azerbejdżan) |
85 % |
Kermanszah (1322 m, Iran) |
55 % |
Port lotniczy Szarura (725 m, Arabia Saudyjska) |
20 % |
Sanandadż (1373 m, Iran) |
30 % |
Rijad/King Khaled Int., Lotnisko (614 m, Arabia Saudyjska) |
15 % |
Ilam Port lotniczy (1342 m, Iran) |
45 % |
Goris Stream (1550 m, Armenia) |
78 % |
Gandża Port lotniczy (330 m, Azerbejdżan) |
65 % |
Tebriz Port lotniczy (1361 m, Iran) |
50 % |
Maraghe (1340 m, Iran) |
40 % |
Megri (627 m, Armenia) |
66 % |
Al-Kajsuma Port lotniczy (358 m, Arabia Saudyjska) |
25 % |
Sisjan (1580 m, Armenia) |
87 % |
Mec Mazra (1939 m, Armenia) |
85 % |
Vorotani Lernantck (2387 m, Armenia) |
74 % |
Djermuk (2064 m, Armenia) |
95 % |
As-Sulajmanijja (843 m, Irak) |
25 % |
Nachiczewan Port lotniczy (873 m, Azerbejdżan) |
75 % |
Wadi ad-Dawasir Port lotniczy (622 m, Arabia Saudyjska) |
20 % |
Iczewan (732 m, Armenia) |
85 % |
Gawarr (1960 m, Armenia) |
87 % |
Urmia (1316 m, Iran) |
60 % |
Port lotniczy Aden (3 m, Jemen) |
80 % |
Port lotniczy Tbilisi (495 m, Gruzja) |
75 % |
Hrazdan (1765 m, Armenia) |
71 % |
Artaszat (829 m, Armenia) |
79 % |
Wanadzor (1376 m, Armenia) |
86 % |
Port lotniczy Nadżran (1212 m, Arabia Saudyjska) |
20 % |
Yerevan Zvartnots (854 m, Armenia) |
49 % |
Aparan (1889 m, Armenia) |
78 % |
Asztarak (1090 m, Armenia) |
46 % |
Kalinino (1507 m, Armenia) |
78 % |
Irbil Port lotniczy (420 m, Irak) |
70 % |
Armawir (861 m, Armenia) |
66 % |
Talin (1637 m, Armenia) |
63 % |
Aszock (2012 m, Armenia) |
90 % |
Port lotniczy Giumri (1524 m, Armenia) |
85 % |
Amasia (1866 m, Armenia) |
97 % |
Port lotniczy Burajda (648 m, Arabia Saudyjska) |
25 % |
Port lotniczy Rafha (444 m, Arabia Saudyjska) |
25 % |
Chamis Muszajt Port lotniczy (2056 m, Arabia Saudyjska) |
60 % |
Abha (2093 m, Arabia Saudyjska) |
50 % |
Bisza Port lotniczy (1162 m, Arabia Saudyjska) |
20 % |
Port lotniczy Dżizan (7 m, Arabia Saudyjska) |
75 % |
Kutaisi Port lotniczy (68 m, Gruzja) |
45 % |
Ha'il Port lotniczy (1002 m, Arabia Saudyjska) |
40 % |
Al-Baha (1652 m, Arabia Saudyjska) |
35 % |
Batumi (32 m, Gruzja) |
30 % |
Arar Port lotniczy (549 m, Arabia Saudyjska) |
20 % |
At-Ta'if Port lotniczy (1453 m, Arabia Saudyjska) |
60 % |
Sakaka Port lotniczy (689 m, Arabia Saudyjska) |
20 % |
Mina (394 m, Arabia Saudyjska) |
54 % |
Port lotniczy Medyna (636 m, Arabia Saudyjska) |
5 % |
Jeddah, Lotnisko (King Abdul Aziz) (17 m, Arabia Saudyjska) |
55 % |
Turajf Port lotniczy (852 m, Arabia Saudyjska) |
20 % |
Janbu Port lotniczy (10 m, Arabia Saudyjska) |
45 % |
Guriat, Lotnisko (504 m, Arabia Saudyjska) |
15 % |
Tabuk Port lotniczy (768 m, Arabia Saudyjska) |
15 % |
Al-Wadżh Port lotniczy (24 m, Arabia Saudyjska) |
10 % |
Port lotniczy Amman (722 m, Jordania) |
25 % |
Port lotniczy Marka (779 m, Jordania) |
20 % |
Kafarnaum (24 m, Izrael) |
48 % |
Wzgórze Sodomskie (10 m, Izrael) |
26 % |
Jerozolima (815 m, Izrael) |
15 % |
Rosz ha-Nikra (10 m, Izrael) |
27 % |
Ne'ot Semadar (403 m, Izrael) |
15 % |
Akaba Port lotniczy (51 m, Jordania) |
15 % |
Hadera (6 m, Izrael) |
27 % |
Bet Dagan (35 m, Izrael) |
48 % |
Port lotniczy Ben Guriona w Tel Awiwie (49 m, Izrael) |
44 % |
Beer Szewa (280 m, Izrael) |
22 % |
Aszkelon (6 m, Izrael) |
25 % |